הרשפ"ת: 87 חברות נרשמו לפרוייקט EPICOS

הרשפ"ת תבחר 120 מפעלים מתאימים מכלל התעשייה בארץ ותממן עבורם את ההשתתפות בתוכנית במשך שנתיים. בינה בר-און: הפרוייקט מיועד להרחבת ההזדמנויות העסקיות של התעשייה הישראלית


00:00 ,07.06.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הרשפ"ת תבחר 120 מפעלים מתאימים מכלל התעשייה בארץ ותממן עבורם את ההשתתפות בתוכנית במשך שנתיים. בינה בר-און: הפרוייקט מיועד להרחבת ההזדמנויות העסקיות של התעשייה הישראלית
 
87 חברות נרשמו לפרוייקט EPICOS במהלך כנס ההשקה של הפרוייקט אותו יזמה הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי (הרשפ"ת) במשרד התמ''ת.
 
בכנס שהתקיים אתמול השתתפו כ-150 חברות ומפעלים מהתעשייה ובהם תע"א, אלביט, תע"ש, רפאל, אלתא, מלט, אירונאוטיקס, תדירן מערכות, עשות אשקלון,מספנות ישראל, נייס וחברות רבות אחרות בהן חברות רבות המוגדרות קטנות ובינוניות.
 
בינה בר-און, מנכ"לית רשפ"ת, מסרה כי הרשפ"ת תבחר 120 מפעלים מתאימים מכלל התעשייה בארץ ותממן עבורם את ההשתתפות בתוכנית במשך שנתיים, שעלותה מסתכמת באלפי דולרים לשנה לכל מפעל. בנוסף, יקבלו המפעלים הדרכה אישית וליווי צמוד בכדי שיוכלו להפיק את המרב מהחשיפה הממוקדת למכרזים המתאימים להם, והכל במטרה להגביר את היצוא.
 
פרוייקט EPICOS, המשותף לרשפ"ת לחברת אפיקוס וחברת אימפקט גרופ בע"מ, יאפשר למפעלים שישתתפו בו ניצול יעיל וממוקד של הזדמנויות לזכייה במכרזים בינלאומיים המפורסמים על ידי מדינות שונות ועל ידי ענקי תעופה וביטחון בהיקפים של מאות מיליוני דולרים - כל זאת בתחומי בטחון המולדת, תעופה, בטחון והייטק כמו גם מכרזים של ענקי התעשיות הביטחוניות בעולם המערבי, המפורסמים באופן בלעדי בפורטל האינטרנט של חברת Epicos ו-EXOSTAR.
 
למפעל ישראלי שישתתף בתכנית יתאפשרו: גישה לאתר המסחר הבינלאומי של חברת Epicos, פרסום יכולות המפעל בדף ייחודי באתר החברה, מסע פרסום שנתי לתעשייה הישראלית באתר החברה, כניסה ושימוש באתר המסחר של חברת EXOSTAR הכולל הזדמנויות עסקיות ומכרזים של חברות גדולות ועוד.