הצלחה לביתן הישראלי בוועידת 2006 Global Entrepolis בסינגפור

10 חברות סטארט-אפ ישראליות ממזגרי טכנולוגיה שונים השתתפו בועידת העסקים המרכזית של סינגפור. חברת פלמינגו, המפתחת מדפסת הזרקת דיו, משכה עניין רב


00:00 ,19.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

10 חברות סטארט-אפ ישראליות ממזגרי טכנולוגיה שונים השתתפו בועידת העסקים המרכזית של סינגפור. חברת פלמינגו, המפתחת מדפסת הזרקת דיו, משכה עניין רב
 
המדען הראשי, דר' אלי אופר מסר כי השנה השתתפו במשלחת הישראלית לועידת Global Entrepolis בסינגפור, 10 חברות סטארט-אפ ממגזרי טכנולוגיה שונים.
 
ועידת Global Entrepolis אשר התקיימה בתחילת  חודש נובמבר נחשבת לועידת העסקים המרכזית של סינגפור, ולאחת הועידות החשובות ביותר באסיה כולה. מדי שנה נוטלים בה חלק למעלה מ-10,000 אנשי עסקים ממגזרי התעשייה השונים, משקיעי הון סיכון, יזמים וחברות סטארט-אפ.
 
במהלך הוועידה השתתף המדען הראשי כמרצה בכנס בינ"ל שעסק בנושא חממות, וסקר את הניסיון הישראלי בתחום פיתוח החממות הטכנולוגיות בישראל.
 
במקביל לוועידה, התקיימה תערוכה בה הציגו חברות סטארט אפ המעוניינות למצוא משקיעים ושותפים אסטרטגיים בסינגפור, סין, הודו, קוריאה, מלזיה ומדינות נוספות באזור. בין החברות הישראליות שהשתתפו נציין את As Medic, מכשיר לשיפור טיפול באסטמה, Cellergy, סופר קבלים להארכת חיי סוללות, Flamingo Electronics, מערכת הדפסה מהירה בטכנולוגיית הזרקת דיו, High Check Control, בדיקה מרחוק של מצב הנוזלים במיכלי אחסון ועוד.
 
לדברי המדען הראשי, הביתן הישראלי היה במשך ימי הועידה, לנקודת עניין מרכזית של התערוכה המתלווה לוועידה.
 
אחת החברות הישראליות, אשר משכה עניין רב הן מצד המבקרים הרבים בביתן והן מצד התקשורת המקומית, היא חברת Flamingo, המפתחת מדפסת הזרקת דיו שתהיה מסוגלת להדפיס במהירות של אלף דפים בדקה.
 
מנהלי החברה אף הוזמנו למספר ראיונות עם כלי התקשורת המקצועיים, מהנחשבים ביותר בתחומם, לרבות במהדורה המקומית של PC Magazine היוקרתי.
 
יעקב פישר, אשר ניהל את הביתן הישראלי בתערוכה, מסר כי 9 מהחברות המציגות הן חברות בוגרות תוכנית תנופה בלשכת המדען הראשי וחברה אחת היא בוגרת תוכנית החממות הטכנולוגיות.
 
לדברי פישר, הביתן הישראלי בוועידה והסיוע הצמוד שניתן למציגים על ידי הנספחות המסחרית של ישראל בסינגפור, יצרו פלטפורמה ליצירת קשרים מועילים עבור יזמים וחברות סטארט-אפ מישראל. כל המציגים דיווחו בתום התערוכה, על הקשרים הרבים, שנוצרו במהלכה עם חברות מסינגפור, סין, מלזיה ומדינות נוספות.