הסתיים פורום היי-טק ישראל-הונגריה

ב- 8 ו- 9 לפברואר התקיים בבודפשט, זו השנה השנייה ברציפות, פורום היי-טק ישראל-הונגריה. הפורום נפתח במעמד סגן שר התקשורת ההונגרי, מר ג'יורג' צ'פלי, שר הכלכלה – ד"ר יאנוש קוקה ומנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בינלאומיים, יחיאל אסיה


00:00 ,13.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ב- 8 ו- 9 לפברואר התקיים בבודפשט, זו השנה השנייה ברציפות, פורום היי-טק ישראל-הונגריה. הפורום נפתח במעמד סגן שר התקשורת ההונגרי, מר ג'יורג' צ'פלי, שר הכלכלה – ד"ר יאנוש קוקה ומנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בינלאומיים, יחיאל אסיה.
 
הנספחת הכלכלית בבודפשט, הגב' אתי לוי, מסרה כי החברות הישראליות  אשר השתתפו בפורום, Alvarion, Rad, Eci, Wizsoft, Terayon ,Maxbill, MRV,  Scopus, TTI  , IAI,Flexlight, MTI דיווחו על פגישות מאוד מוצלחות ועל רצונן להמשיך ולהשקיע מאמצים בשוק ההונגרי. לדבריה, נציגי החברות הישראליות התרשמו כי שוק התקשורת ההונגרי נמצא בעיצומו של הליך שדרוג ושיפור תשתיות וכי זהו הזמן הנכון להחדרת טכנולוגיות חדשות.
למפגשים הגיעו חברות הונגריות מובילות וגם הללו הביעו את הערכתן ועניינן הרב בטכנולוגיות להן נחשפו.
 
שר הכלכלה ההונגרי, כמו גם סגן שר התקשורת, הדגישו את כוונותיה של ממשלת הונגריה לקדם את תעשיית היי-טק ההונגרית וציינו כי הצלחתה של תעשיית ההיי-טק הישראלית מהווה עבורם מודל לחיקוי.
 
את הארוע אירגנו מכון היצוא, חברת גלובוס גייט גרופ–בניהולה של הגב אילנה קפיטולניק והנספחות הכלכלית בשגרירות ישראל בבודפשט.
 
הגברת אילנה קפיטולניק ציינה כי האירוע קיבל כיסוי תקשורתי נרחב ביותר בהונגריה, מה שיביא, ללא ספק, לקידום היחסים הכלכליים בין המדינות.