הסלון האווירי בפריז: מפגשים עסקיים לחברות הישראליות עם ענקיות התעופה

בין חברות הענק: לוקהיד מרטין, בואינג, דאסו, יורוקופטר, רייטיאון וטאלס. למעלה מ-3,000 נציגי העיתונים המובילים בעולם ורשתות הטלוויזיה הזרות צפויים לסקר את הסלון האווירי בפריז


00:00 ,07.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

בין חברות הענק: לוקהיד מרטין, בואינג, דאסו, יורוקופטר, רייטיאון וטאלס. למעלה מ-3,000 נציגי העיתונים המובילים בעולם ורשתות הטלוויזיה הזרות צפויים לסקר את הסלון האווירי בפריז
 
מכון  היצוא  יוזם  מפגשים  עסקיים  לחברות הישראליות עם ענקיות  התעופה 
מכון היצוא הישראלי, המארגן את הביתן הלאומי בסלון האווירי בפריז, יקיים עבור החברות הישראליות המציגות בתערוכה מפגשים עסקיים עם תאגידי ענק מובילים בהם מקבלי החלטות ממדינות מערב אירופה וחברות תעופה צרפתיות, כמו גם חברות אמריקאיות המחויבות ברכש גומלין. מדובר בחברות כמו לוקהיד מרטין, בואינג ורייטאון האמריקניות וכן דאסו ויורקופטר האירופיות. המפגשים מתקיימים על ידי מכון היצוא בשיתוף הנספחות המסחרית בפריז והרשות לשיתוף פעולה תעשייתי.
 
אבי חפץ, מנכ"ל מכון היצוא, מסר כי מדובר בשחקני מפתח בתחום, החולשים על פלחים ניכרים משוק התעופה העולמי. לוקהיד מרטין, למשל, חולשת על נתח של 6.5% משוק הביטחון, התעופה והחלל בעולם. בואינג חולשת על נתח של 10.3%. לדבריו, עד 2013 צפוי שוק התעופה, החלל והביטחון להגיע לכ-910 מיליארד דולר, גידול של 35% משנת 2008.
 
יצוין כי בתצוגה נרחבת, המאורגנת על ידי מכון היצוא הישראלי, משתתפות השנה 18 חברות מישראל: 12 חברות תשתתפנה בביתן הלאומי, שהוקם על ידי מכון היצוא בתקציב של כ-6 מיליון שקל ו-5 חברות נוספות תצגנה באופן עצמאי. בין החברות המשתתפות השנה בסלון: בביתן הלאומי: אלביט מערכות, רפאל, ראדא, אירונאוטיקס, פלסאן סאסא, בנטל, קונטרופ, כנפית, תאת טכנולוגיות, אורבן אירונאוטיקס, עמית תעשיות וסיב"ט. בסמוך לביתן הלאומי מציגה בביתן עצמאי התעשייה האווירית. כמו כן מציגות בתערוכה: מנועי בית שמש, התעשייה הצבאית, אס. גי. די, אירומעוז ועשות אשקלון.
 
עוד צפויות החברות הישראליות להיפגש עם: תאלס, EADS, אמברייר, פינמכניקה, BAE systemsו- L-3 Communications.
 
עוד נמסר ממכון היצוא כי למעלה מ-3,000 נציגי העיתונים המובילים בעולם ורשתות הטלוויזיה הזרות צפויים לסקר את הסלון האווירי בפריז ביניהם רשת ה-BBC, סקיי ניוז, פייננשייל טיימס, הראלד טריביון, וול סטריט ג'ורנל, לה פיגארו, טיימס ועוד.