הסכם שת"פ בין איגוד לשכות המסחר והעיר ביצ'ווד באוהיו יאפשר לעסקים ישראליים להתפתח בצפון ארה"ב

איגוד לשכות המסחר ולשכת המסחר בעיר ביצ'ווד ((Beachwoodשבאוהיו, ארה"ב, יחתמו היום על הסכם לשיתוף פעולה בין הגופים. טקס החתימה ייערך בבית איגוד לשכות המסחר בהשתתפות אוריאל לין, נשיא האיגוד ותום סודו, מנכ"ל לשכת המסחר של ביצ'ווד


00:00 ,01.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לין: הסכם זה מהווה צעד חשוב בסיוע למגזר העסקי בישראל לחדור לארה"ב
 
איגוד לשכות המסחר ולשכת המסחר בעיר ביצ'ווד ((Beachwoodשבאוהיו, ארה"ב, יחתמו היום על הסכם לשיתוף פעולה בין הגופים. טקס החתימה ייערך בבית איגוד לשכות המסחר בהשתתפות אוריאל לין, נשיא האיגוד ותום סודו, מנכ"ל לשכת המסחר של ביצ'ווד.
 
במסגרת חתימת ההסכם, הארגונים יסייעו אחד לשני לקדם את עסקיהם במדינות השונות. האיגוד יסייע לחברות הנמצאות במרכז העסקי של ביצ'ווד שמעוניינות ליצור קשרים עסקיים עם חברות ישראליות, ולשכת המסחר בביצ'ווד תעזור לקדם עסקים הרוצים לבסס את עצמם בשוק האמריקאי. אוריאל לין, נשיא האיגוד אמר כי הסכם זה מהווה צעד חשוב בסיוע למגזר העסקי לחדור לארה"ב.
 
לפני כשנה הוקם בביצ'ווד מרכז גדול לפיתוח עסקים, הכולל כ- 3,000 בתי עסק, מתוכם מספר חברות בינלאומיות. לשכת המסחר של ביצ'ווד מבקשת להמשיך ולהגדיל את מספר העסקים במרכז, ועל כן, היא מציעה לעסקים בישראל הטבות רבות אם יקימו מרכז עסקי באוהיו. התמיכה המוענקת לעסקים אלו כוללת שירותי העברת עסק ללא תשלום;עזרה בהלוואות, גיוס הון ואיתור משקיעים;עזרה בגיוס כוח אדם (בכירים וזוטרים);עזרה בפיתוח קשרים אסטרטגיים;גישה ישירה לגופים ממשלתיים ברמת העיר, הארץ והמדינה;גישה למגוון עסקים ברחבי ארה"ב, ועזרה בהורדת מסים.
 
בטקס החתימה לשיתוף פעולה ישתתפו נציגים של משרד החוץ ושל משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, ביניהם: אורן דוד, מנהל המחלקה הכלכלית במשרד החוץ ודורון אברהמי, סגן מנהלת המנהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת.