הנספחים המסחריים באירופה יסייע לחברות הישראליות בתערוכת 3GSM

בשנה שעברה יזמו הנספחים המסחריים כ-1,200 פגישות עסקיות עבור חברות ישראליות שהגיעו לתערוכה. השנה יציגו בתערוכת הטלקום הנחשבת כ-60 חברות ישראליות


00:00 ,30.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בשנה שעברה יזמו הנספחים המסחריים כ-1,200 פגישות עסקיות עבור חברות ישראליות שהגיעו לתערוכה. השנה יציגו בתערוכת הטלקום הנחשבת כ-60 חברות ישראליות
 
מערך הנספחים המסחריים באירופה יסייע לחברות הישראליות המשתתפות בתערוכת 3GSM  ברצלונה 2007 שתיערך בברצלונה, ספרד, בין התאריכים 12 עד 15 בפברואר. זהו אחד מאירועי הטלקום החשובים בעולם וצפויה בו נוכחות ישראלית מרשימה - כך נמסר ממינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת.
 
בתערוכת 3gsm  ברצלונה 2007 צפויות להשתתף כ-60 חברות ישראליות. זוהי אחת מהתערוכות הגדולות בעולם בתחום הטלקום וצפויות להציג בה אלפי חברות.
 
השנה כ-40 חברות ישראליות יציגו בתערוכה במסגרת 'המתחם הישראלי' והשאר כמציגות עצמאיות בתערוכה. 'המתחם הישראלי' ששטחו מעל 150 מטר רבוע  הפך למסורת בתערוכה ומתקיים זו השנה הרביעית כאשר האירוע בברצלונה הולך וממצב עצמו כמקום המפגש המרכזי לתעשיית הטלקום הישראלית עם נציגי מחו"ל.
 
השנה לאור הניסיון שנצבר בשנים הקודמות, התעשייה הישראלית בחרה לוותר על ביתן תדמית מפואר ויקר ולשכור שטחים שישמשו לפגישות אישיות עם נציגים בכירים מחברות טלקום מרחבי העולם, (עלות השטח בתערוכת 3GSM  הינה מהיקרות בעולם), כאשר המיקוד הוא הרבה יותר עסקי ומתמקד בפגישות האישיות ופחות בתדמית.
 
בועז הירש, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת ציין כי במהלך ארבע השנים האחרונות סייע פרויקט זה להעמיק את רשת הקשרים של התעשייה הישראלית, ונוצרו מספר רב של הזדמנויות עסקיות. "כמו בשנים הקודמות הפעלנו את כל מערך הנספחים באירופה. מזה מספר שבועות הנספחים המסחריים באירופה מקיימים סדרת פגישות אינטנסיבית עם בכירים בתעשיית הטלקום במדינות אירופה השונות על מנת לאתר את מקבלי ההחלטות בחברות השונות המגיעים לברצלונה ולקבוע עבורם פגישות עם החברות הישראליות, בשנה שעברה יצרו הנספחים המסחריים את החלק הארי של 1,200 הפגישות העסקיות שהתקיימו בתערוכה" הוסיף הירש.
 
עוד נמסר ממינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת כי תעשיית התקשורת הישראלית מהווה מעל 10% מסך היצוא הישראלי וכמעט מחצית מיצוא ההייטק הישראלי. תעשייה זו מרכזת את היקף השקעות הון הסיכון הגדולות ביותר.