החברה הפרמצבטית הגדולה ביוון פועלת להידוק הקשרים בישראל

יחיאל אסיה: החברה הפרמצבטית הגדולה ביוון לביפארם - LaviPharm פועלת להידוק הקשרים העסקיים עם חברות ישראליות בתחום תעשיית התרופות; ראשי החברה היוונית מגיעים לארץ ב- 30 באוגוסט בסיוע מכון היצוא


00:00 ,30.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יחיאל אסיה: החברה הפרמצבטית הגדולה ביוון לביפארם - LaviPharm פועלת להידוק הקשרים העסקיים עם חברות ישראליות בתחום תעשיית התרופות; ראשי החברה היוונית מגיעים לארץ ב- 30 באוגוסט בסיוע מכון היצוא.
 
החברה הפרמצבטית הגדולה ביוון לביפארם -LaviPharm מעוניינת לפתח את הקשרים העסקיים עם חברות ישראליות בתחום תעשיית התרופות ומדעי החיים. כך מסר יחיאל אסיה, מנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין-לאומי.
 
אסיה ציין, כי מנכ"ל החברה ובעליה ד"ר אטנס לבידס Dr. Athanase Lavidas יחד עם 4מבכירי החברה מגיעים לארץ ב- 30 באוגוסט בסיוע מכון היצוא. סייעו לביקור, שגריר ישראל ביוון רם אבירם והנספח המסחרי מיכאל חורי.
 
אסיה הוסיף, כי ראשי החברה היוונית יבקרו בחברות התרופות: תרו, ד"ר פישר, כ.צ.ט, חברת תרימה, פומיקס, וחברות פרמצבטיקה נוספות.
 
מנכ"ל מכון היצוא ציין, כי חברת לביפארם LaviPharm היא החברה הפרמצבטית הגדולה ביוון בעלת מחזור של 200 מיליוני דולרים בשנה ומעסיקה 275 עובדים.
 
אסיה ציין, כי במחצית הראשונה של השנה חלה ירידה של 15% ביצוא התרופות מישראל ליוון שהסתכם ב- 610 אלף דולרים. יצויין, כי אשתקד חלה ירידה של 7.5% ביצוא התרופות ליוון לעומת השנה שקדמה לה והסתכם בכ- 1.5 מיליון דולר.