דורות נכנסת לארבע רשתות שיווק חדשות בקנדה

הדבר יביא את מוצרי השום ועשבי התיבול של החברה למעל אלף נקודות מכירה בכל רחבי קנדה. החברה מדווחת כי כיום מכירות החברה בחו"ל משתוות למכירות של המפעל בישראל


00:00 ,20.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

הדבר יביא את מוצרי השום ועשבי התיבול של החברה למעל אלף נקודות מכירה בכל רחבי קנדה. החברה מדווחת כי כיום מכירות החברה בחו"ל משתוות למכירות של המפעל בישראל
 
"דורות – מוצרי שום ותיבול" מרחיבה את יצוא המוצרים ותתחיל בשיווק המוצרים בארבע רשתות שיווק גדולות בקנדה: Extra Foods ו-Real Canadian Superstore במחוז קולומביה הבריטית בחוף המערבי של קנדה, Atlantic Superstore בחוף האטלנטי ו-Provigo בחבל קוויבק. ארבע הרשתות שייכות לקבוצת Loblaws - בעלת הפריסה הגדולה ביותר של רשת שיווק בקנדה.
 
סמנכ"ל השיווק והמכירות של דורות, אודי יושע, מסר כי מדובר בהתפתחות חיובית מבחינת החברה שתביא את מוצרי השום ועשבי התיבול למעל לאלף נקודות מכירה בכל רחבי קנדה. היקף המכירות הכולל לשוק הקנדי יגיע ל-1.5 מיליון דולר בשנה.
 
"דורות – מוצרי שום ותיבול" הרחיבה בתקופה האחרונה את היצוא באופן משמעותי והמכירות בחו"ל משתוות כיום למכירות של המפעל בישראל. מוצרי דורות נמכרים ברשתות השיווק המובילות באירופה ובאמריקה ובהן טריידר ג'ו בארצות הברית, סיינסבורי בבריטניה, קאופהוף בגרמניה וחנויות כלבו מובילות בספרד וסקנדינביה.
 
מוצר הדגל של דורות בשווקי היצוא ובשוק הקמעונאי בארץ הם המגשיות הקפואות. הסדרה כוללת שש מגשיות של שום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום.