דורות החלה ביצוא מגשיות שום ועשבי תיבול לשוק הכשר בצרפת

דורות חתמה על עסקת היצוא עם חברת "יורו פוד" בתערוכת המזון סיאל שנערכה בפריז. היקף השוק נאמד במיליון דולר לשנה. בימים אלו יצא לצרפת משלוח ראשון של 100 אלף מגשיות


00:00 ,14.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

דורות חתמה על עסקת היצוא עם חברת "יורו פוד" בתערוכת המזון סיאל שנערכה בפריז. היקף השוק נאמד במיליון דולר לשנה. בימים אלו יצא לצרפת משלוח ראשון של 100 אלף מגשיות
 
"דורות – מוצרי שום ותיבול" חתמה על הסכם עם חברת "יורו פוד" ליצוא של מגשיות שום ועשבי תיבול לשוק הכשר בצרפת. העסקה נחתמה במהלך תערוכת המזון הבינלאומית סיאל שנערכה בפריז. בימים אלו יצא לצרפת משלוח ראשון של 100 אלף מגשיות, שיופצו בנקודות מכירה בריכוזים של יהודים בצרפת.
 
מנכ"ל דורות, עודד בריש, מסר שזוהי חדירה ראשונה של מוצרי דורות לצרפת ובכוונת החברה להרחיב את השיווק גם לשוק הלא יהודי. הוא העריך את היקף השוק הצרפתי למוצרי דורות במיליון דולר בשנה. החדירה לשוק הצרפתי היא שלב חשוב בהרחבת היצוא לאירופה, לאחר שמוצרי דורות נכנסו בשנתיים האחרונות לשכנותיה הגדולות של צרפת: בריטניה, ספרד וגרמניה.
 
"דורות – מוצרי שום ותיבול" השקיעה מאמץ שיווקי מיוחד בתערוכת סיאל, לאחר שבשנים האחרונות התברר שההשתתפות בתערוכות מזון בינלאומיות היא הכלי השיווקי היעיל ביותר כדי לחדור לרשתות שיווק ומדינות חדשות. בתערוכה השתתף אמיר מרקוביץ, שף הבית של דורות, שהכין למבקרים מטעמים על בסיס מוצרי השום, הג'ינג'ר ועשבי התיבול של דורות.
 
בשנים האחרונות החלה דורות ביצוא לרשתות השיווק המובילות באירופה ובצפון אמריקה ובהן טריידר ג'ו בארצות הברית, סיינסבורי בבריטניה, קאופהוף בגרמניה וחנויות כלבו מובילות בקנדה, ספרד וסקנדינביה.
 
מוצר הדגל של דורות בשווקי היצוא ובשוק הקמעונאי בארץ הם המגשיות הקפואות. הסדרה כוללת שש מגשיות של שום, ג'ינג'ר, כוסברה, פטרוזיליה, שמיר ובזיליקום.