דוחות כספיים ראשונים של בססח: גידול של 23% בהכנסות

בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת היישוב פירסמה היום את הדו"ח הרבעוני הראשון מאז הפכה לחברה ציבורית בראשית אוקטובר. מנתוני החברה עולה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2005 עלו בשיעור של 23% לעומת התקופה המקבילה אשתקד: מ- 49 מיליון ₪ בשנת


00:00 ,23.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת היישוב פירסמה היום את הדו"ח הרבעוני הראשון מאז הפכה לחברה ציבורית בראשית אוקטובר. מנתוני החברה עולה כי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2005 עלו בשיעור של 23% לעומת התקופה המקבילה אשתקד: מ- 49 מיליון ₪  בשנת 2004 ל-60.5  מיליון ₪ השנה.
 
הגידול נבע מעיקר מצירוף מבוטחים חדשים למעגל הלקוחות של החברה ומהרחבת הפעילות של היצואנים והמבוטחים בשוק המקומי.
 
מהדוחות שפורסמו היום, עולה עוד כי ברבעון השלישי חל גידול ברווח של בססח: 3 מליון ₪ ברבעון השלישי של 2005, לעומת 1.2 ברבעון המקביל אשתקד.
 
החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה ברווח של 7.2 מיליוני ₪ לעומת 8.1 מיליוני ₪ בתקופה המקבילה בשנה קודמת. יצוין כי בשנה הקודמת חל שינוי בתקנות הפיקוח שיצר רווח חד פעמי בשנה זו.
 
לדברי רון ויסברג, יו"ר בססח, החברה חיזקה בשנה האחרונה את מעמדה כמובילה בישראל בתחום ביטוח האשראי, תוך הקניית ערכים מוספים גבוהים למבוטחיה גם בתחום המימון והגדלת המכירות.
 
לדברי ויסברג, זהו הרבעון הראשון שהחברה מפרסמת דוחות  מאז הפיכתה לחברה ציבורית באוקטובר השנה והתוצאות  מבטאות המשך וחיזוק המגמות החיוביות שהוצגו לציבור המשקיעים בחברה.
 
ממחצית 2003 החברה מנוהלת על ידי דוד מילגרום.
 
בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי, מקבוצת הכשרת היישוב, הינה מבטח האשראי הגדול בישראל. בססח מבטחת אשראי בהיקף של מעל 7 מיליארד דולר בשנה, בעסקאות סחר חוץ ובשוק המקומי.
 
בססח מבטחת אשראי ב – 114 מדינות ולה כ- 500 חברות ישראליות מבוטחות.
 
לחברה שיתופי פעולה עם מבטחי המשנה המובילים בעולם ובראשם Swiss Reהשוויצרית, שהנה מבטח המשנה המוביל בעולם בתחום ביטוח האשראי. לאחרונה דורגה החברה Aa3 ע"י מידרוג.