דוד ארצי:אנגולה רוצה לעשות עסקים עם ישראל

דוד ארצי:אנגולה רוצה לעשות עסקים עם ישראל; שרים בכירים בממשלת אנגולה ישתתפו במפגש שעורך מכון היצוא ב- 7 ביולי, בהשתתפות השר פרס.דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא מציין, כי אנגולה מהווה שוק יעד מאתגר לקהילת העסקים בישראל, מכון היצוא בשיתוף משרד החוץ ונציגי התעשייה


00:00 ,06.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דוד ארצי:אנגולה רוצה לעשות עסקים עם ישראל; שרים בכירים בממשלת אנגולה ישתתפו במפגש שעורך מכון היצוא ב- 7 ביולי, בהשתתפות השר פרס.
דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא מציין, כי אנגולה מהווה שוק יעד מאתגר לקהילת העסקים בישראל, מכון היצוא בשיתוף משרד החוץ ונציגי התעשייה יקיימו ב-7 ביולי מפגש שיוקדש לנושא "הזדמנויות עסקיות באנגולה".
 
במפגש ישתתפו שר האוצר של אנגולה ג'וזה פדרו דה מוריס (H.E. José Pedro de Morais); המשנה לראש הממשלה, מר שמעון פרס; שגריר אנגולה בישראל – ג'וזה ג'ואה מאנואל, H.E. José João Manuelושגריר ישראל באנגולה, מר בהיג' מנצור. סגן שר התעשייה – אברו דוס סאנטוס גורגיל H.E. Abrão Pio dos Santos Gourgelובכירים נוספים.
 
יו"ר מכון היצואהדגיש, כי לאחר עשרות שנים של מלחמה, אנגולה מתעוררת לחיי שלום ויציבות, ומהווה שוק פוטנציאלי עבור הקהילה העסקית הישראלית בתחומי החקלאות, אגרו-תעשיות, תשתיות שונות, תעשיות הפטרוכימיה, תקשורת ועוד.
 
הוא הוסיף, כי הסיוע הבין-לאומי הרב הזורם לאפריקה, יחד עם סילוק כמעט מלא של החוב החיצוני, מהווים זרז רציני לפעילות כלכלית ענפה באנגולה, כמו גם באפריקה כולה. פעילות אשר תתבטא בשנים הקרובות בגידול בהשקעות זרות ובפריחה של המשקים המקומיים.