גיאולוג'יסטיק אקספו זוכה שוב בפרס AEO למצוינות

גיאולוג'יסטיק אקספו שירותים אנגליה קבלה את פרס AEO 2004 (איגוד מארגני התערוכות) למצוינות בקטגוריית הרמה ומשלוחי משאות בטקס שהתקיים לאחרונה במרכז התערוכות EXCEL בלונדון. מעל ל- 1200 איש מתעשיית ארגון התערוכות באנגליה


00:00 ,05.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
גיאולוג'יסטיק אקספו שירותים אנגליה קבלה את פרס AEO 2004 (איגוד מארגני התערוכות) למצוינות בקטגוריית הרמה ומשלוחי משאות בטקס שהתקיים לאחרונה במרכז התערוכות EXCEL בלונדון. מעל ל- 1200 איש מתעשיית ארגון התערוכות באנגליה נכחו בטקס בו קבלה חברת גיאולוג'יסטיק אקספו שירותים את הפרס בפעם הרביעית ובשנה השלישית ברציפות.

דויד ריצ'רדס, מנהל כללי, גיאולוג'יסטיק אקספו שירותים בע"מ, אמר: "ארגון AEO הוא הפעיל ביותר בתעשייה שלנו ומבין הקטגוריות השונות שהוצגו בטקס השנתי, תחום זה של הרמת ומשלוח משאות הוא המוערך ביותר על ידי חברות כמו שלנו. לראשונה זכינו בפרס בשנת 2000 ולאחר מכן שוב בשנת 2002 ו-2003, כאשר הבעתי את נחישותנו להצליח לחזור על 'תרגיל הכובע' שלוש פעמים ברציפות. המטרה הושגה והשגתה נזקפת לזכות עבודתם הקשה של צוותי העובדים שלנו ורמת השירות שהם מעניקים במשך השנים. אנו מחויבים לחלוטין לשמירה על רמת השירות ואנו שואפים להעמיק את השגנו בפרסי AEO בשנים שיבואו".

לגיאולוג'יסטיק אקספו שירותים, הזרוע שמתמחה בתערוכות וירידים של חברת גיאולוג'יסטיק קורפוריישן, מעל ל-30 שנות ניסיון במתן שירות למציגים ומארגני תערוכות בכל רחבי העולם. גיאולוג'יסטיק אקספו שירותים פועלת ממשרדיה בארצות הברית, באירופה והמזרח הרחוק, והיא מספקת מגוון שירותים רחב, כשבמסגרתם, כבר בשלב התכנון הראשוני, מטפלת גיאולוג'יסטיק אקספו שירותים בכל היבטי התפעול השונים החל מאריזה, משלוח ושחרור מהמכס ועד להקמה במקום התערוכה, אחסון של אריזות והחזרה או העברה לאתר הבא.

החברה נתמכת על ידי סניפי גיאולוג'יסטיק השונים ורשת התעבורה שלה.

גיאולוג'יסטיקס קורפוריישן נחשבת לחברה המובילה בתחום הלוגיסטיקה הניידת, עם רשת תפעול רחבה ביותר מ-100 ארצות בכל רחבי העולם. חברת גיאולוג'יסטיקס מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של ניהול משאות והתאמת פתרונות בגיבוי של מערכת מחשב משותפת לכלל החברה.

גיאולוגיסטיק מצוייגת בישראל ע"י חברת רות קרגו מקבוצת דוד יחזקאל ובניו