ברוש: הסלון האווירי יסייע לחברות ישראליות לחתום על עסקאות בהיקף 500-750 מליון דולרים

ערב פתיחת הסלון האווירי בפריז, שרגא ברוש מעריך: הסלון האווירי בפריז יסייע לחברות הישראליות המשתתפות בביתן מכון היצוא ובתערוכה, לחתום בהמשך על עסקאות בכ- 750-500 מיליון דולר


00:00 ,05.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ערב פתיחת הסלון האווירי בפריז, שרגא ברוש מעריך: הסלון האווירי בפריז יסייע לחברות הישראליות המשתתפות בביתן מכון היצוא ובתערוכה, לחתום בהמשך על עסקאות בכ- 750-500 מיליון דולר.
 
ערב פתיחת הסלון האווירי בפריז, מעריך שרגא ברוש, יו"ר מכון היצוא ונשיא התאחדות התעשיינים כי התערוכה תסייע ל- 13 החברות הישראליות המשתתפות בביתן מכון היצוא ובסלון עצמו לחתום בהמשך על עסקאות בהיקף כולל של כ- 750-500 מיליוני דולרים.
 
בסלון האווירי בפריז, האמור להיפתח ב- 13 ביוני בלה בורז'ה, ישתתפו בביתן מכון היצוא 12 החברות הבאות: אלביט מערכות; אארונוטיקס; ראדא; אר.אס.אל; קונטרופ; רפא"ל; אלישרא; פלסאן סאסא; תדיראן קשר; אס.ג'י.די; אורביט ומנועי בית שמש. כן תשתתף התעשייה האווירית בתערוכה זו. יצויין, כי מכון היצוא וסיב"ט מציגים השנה בביתן משותף בתערוכה.
 
ברוש מסר, כי התעשיות הביטחוניות הישראליות יציגו השנה בסלון התעופה והחלל בלה בורז'ה, ליד פריס, את מיטב התוצרת המתקדמת והמתוחכמת של התעשייה הישראלית בתחומי התעופה והחלל, הביטחון והבטיחות, המיגון, האלקטרוניקה והאלקטרו-אופטיקה, כלי הטיס מאוישים ובלתי-מאוישים, פצצות חכמות ותחמושת מתקדמת, חיישנים ומכ"ם, שליטה ובקרה, מנועים ולוחמה אלקטרונית. רוב המוצרים הוכיחו את עצמם בתנאי מלחמה ובשדות הקרב. ממזל"טון לאיסוף מודיעין מעבר לגבעה ועד למחשב כף-יד לחייל הבודד בשדה. כשב"ם – כלי שייט בלתי מאוייש.
 
ברוש ציין, כי בהקמת הביתן הישראלי בסלון האווירי בפריז המשתרע על פני כ- 1,000 מ"ר הושקעו כ- 6 מיליוני שקלים. עוד אמר, כי מכון היצוא, כי בשיתוף עם הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי, יארגנו מפגשים עסקיים בין החברות הישראליות המציגות בביתן לבין מקבלי ההחלטות מערב אירופאים ומפגשים עם חברות אמריקאיות המחויבות ברכש גומלין.