בססח סיימה את הרבעון הראשון ברווח של 2.6 מליון ש"ח

בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת היישוב סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של 2.6 מליון ₪, לעומת רווח נקי של 1.1 מליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה בתקופת הדו"ח עלו ב-12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד


00:00 ,26.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת היישוב סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של 2.6 מליון ₪, לעומת רווח נקי של 1.1 מליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה בתקופת הדו"ח עלו ב-12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
 
עוד עולה מהדו"ח כי הרווח לפני מס מעסקי ביטוח אשראי לתקופה שהסתיימה ביום 31 במרץ 2005 הסתכם בסך של 4.0 מליון ₪. הרווח מביטוח סיכוני סחר חוץ הסתכם בתקופת הדוח בסך של 3.0 מליון ₪. הרווח מביטוח אשראי מקומי, הסתכם בתקופת הדוח בסך 1.0 מליון ₪.
 
על פי הדו"ח, החברה מממנת את פעילותה בעיקר מתזרים המזומנים המתקבל מפעילותה השוטפת ומהונה העצמי.
 
לדברי דוד מילגרום מנכ"ל בססח, השיפור בתוצאות החברה ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובע מהרחבת הפעילות של החברה, שיפור התוצאות בשוק המקומי והתחשבנות עם מבטחי המשנה של החברה משנים קודמות.
 
בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי, מקבוצת הכשרת היישוב, מבטחת אשראי בהיקף של מעל 6 מיליארד דולר בשנה, כאשר מתוכם מעל 5 מיליארד דולר בעסקאות סחר חוץ וכמיליארד דולר בשוק המקומי. לאחרונה דורגה החברה Aa3 ע"י מידרוג.