בססח דורגה Aa3 על ידי חברת מידרוג

בססח דורגה Aa3 ע"י חברת מידרוג, שמסונפת לחברת מודי'ס העולמית. על פי שיפוטה של מידרוג, חברות ביטוח המדורגות בדירוג Aa הן אלה המעניקות ביטחון פיננסי גבוה על פי כל אמת מידה וידועות כמעניקות ביטחון פיננסי מצוין למבוטחי החברה


00:00 ,18.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
דוד מילגרום: הדירוג הגבוה יסייע לבססח לקדם תכניות מימון למבוטחי החברה הנשענות על ביטוח האשראי

בססח, החברה הישראלית לביטוח אשראי מקבוצת הכשרת היישוב, דורגה Aa3 ע"י חברת מידרוג, שמסונפת לחברת מודי'ס העולמית. על פי שיפוטה של מידרוג, חברות ביטוח המדורגות בדירוג Aa הן אלה המעניקות ביטחון פיננסי גבוה על פי כל אמת מידה וידועות כמעניקות ביטחון פיננסי מצוין למבוטחי החברה.

מידרוג קובעת כי לבססח רמת הלימות הון גבוהה מאוד ביחס להיקף החשיפות הביטוחיות של החברה וביחס למקובל בענף ביטוחי האשראי והיא דומה לזו של חברות ביטוח אשראי מהמובילות בעולם. רמה זו נאמדה על ידי מידרוג באמצעות ניתוח סטטיסטי על פי מתודולוגיה של מודי'ס.

הדרוג הגבוה נשען בין השאר על גיבוי של קבוצת מבטחי משנה בראשות Swiss Re, ממבטחי המשנה הותיקים והחזקים בעולם.

לדברי דוד מילגרום מנכ"ל בססח, הדירוג משקף את איתנותה הפיננסית לטווח ארוך של בססח. "בניגוד למקובל, דירוג החברה לא נעשה במגמה לגייס הון, שכן לחברה רמת הון גבוהה מאוד. מטרת הדירוג הינה להרחיב ולקדם תכניות מימון למבוטחי החברה בשיתוף מוסדות פיננסיים מובילים, תוך הישענות על פוליסת ביטוח האשראי של בססח. הדירוג הגבוה יסייע לבססח עד מאוד לקדם תכניות אלו לטובת מבוטחיה והוא מציב את בססח כשחקן מרכזי בתחום מוצרי המימון לחברות בישראל המשולבים בביטוח אשראי", הוסיף.

לדבריו, הדירוג יאפשר, בנוסף, לגורמים בינלאומיים להכיר בפוליסת ביטוח האשראי של בססח כבטוחה מהמדרגה הראשונה ולקדם בכך שיתופי פעולה בינלאומיים לטובת מבוטחי החברה.