בכיר בחברה ביטחונית מאיטליה יבקר בישראל

סגן נשיא חברת פינמכניקה יגיע השבוע לישראל כדי לבחון שת"פ עם חברות ביטחוניות ישראליות


00:00 ,16.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

סגן נשיא חברת פינמכניקה יגיע השבוע לישראל כדי לבחון שת"פ עם חברות ביטחוניות ישראליות
 
מר פיליפו בניאטו, סגן נשיא חברת פינמכניקה, החברה הביטחונית הגדולה באיטליה, יגיע השבוע לביקור בישראל על מנת לבחון אפשרויות לשיתוף פעולה ליצירת מיזמים משותפים עם התעשיות הביטחוניות הישראליות. הביקור מתקיים ביוזמת מכון היצוא והנספחת הכלכלית של ישראל במילנו ובשיתוף עם סיב"ט.
 
לביקורו של סגן הנשיא יתלוו 3 בכירים מפינמכניקה. במהלך הביקור צפוי סגן נשיא להיפגש עם דוד ארצי יו"ר מכון היצוא, אבי חפץ מנכ"ל מכון היצוא, בועז הירש ראש מינהל סחר חוץ בתמ"ת, הגב' רחל רועי מהמטה לקידום השקעות בתמ"ת,ודר' אהוד גנני יו"ר ההנהלה הציבורית של ענף אבטחה ובטיחות במכון היצוא. המשלחת  תקיים פגישות עם מס' חברות ביטחוניות ישראליות, ע"מ לבחון שתופי פעולה בתחומי התעופה, אלקטרו אופטיקה, חומרים מתקדמים וננו טכנולוגיה, טכנולוגיות וידיאו ועיבוד תמונה ועוד.
 
ליאור קוניצקי, מנהל מחלקת התעשיות הביטחוניות במכון היצוא מסר כי מטרת הביקור היא גיבוש תוכנית עבודה לשיתוף פעולה עם חברת הענק פינמכניקה לצורך יצירת שיתופי פעולה בין השוק האיטלקי והחברות הישראליות, וכן חשיפת הטכנולוגיות הישראליות החדשות בתחומי התעופה והביטחון בפני נציגיה הבכירים של חברת פינמכניקה.
 
חברת פינמכניקה פועלת בתחומי האלקטרוניקה הצבאית, התעופה והחלל וכן בתחומי האנרגיה והתחבורה. החברה נסחרת בבורסת מילאנו. מכירותיה בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הסתכמו בכ-10 מיליארד יורו, והרווח הנקי שלה הגיע לכ-400 מיליון יורו. החברה מעסיקה יותר מ-70 אלף עובדים בעולם, מהם 10,200 בבריטניה, 3,600 בצרפת ו-12,000 בארה"ב. יצוין כי חברת פינמכניקה משקיעה כ-14% מהמחזור השנתי שלה במחקר ופיתוח.