בית המכס חיפה: סקר שביעות רצון לשיפור השירות

במסגרת תהליך הטמעה למצוינות ארגונית ברשות המסים ניסח בית המכס חיפה שאלון ובשבוע הבא יופצו טפסי הסקר. תוצאותיו ינותחו בשקיפות מלאה ואח"כ יוקמו צוותי שיפור


00:00 ,24.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

בית המכס, ביחד עם ראשי הארגונים השונים, ניסח לאחרונה מבנה של שאלון ובתחילת השבוע הבא יופצו טפסי הסקר. תוצאותיו ינותחו וייבחנו בשקיפות מלאה ולאחר מכן יוקמו צוותי שיפור. הסקר הינו אנונימי לחלוטין
 
לפני כשלוש שנים נבחר בית המכס חיפה לשמש כחלוץ במסגרת תהליך הטמעה למצוינות ארגונית ברשות המסים. בכנס שנערך השבוע העניק עמי סגל, ראש מינהל המכסף לרוני בר-סיני גובה בית המכס חיפה פרס הצטיינות על הטמעת המערכת.
 
תהליך ההטמעה הינו תהליך מובנה שכלל צוותים שערכו בדיקות פנימיות ועל פי זה הוקמו צוותי משימה שבעזרתם מתכוון בית המכס לשפר תהליכים.
 
במסגרת זו וכחלק מהתהליך נסתיים ברבעון ברבעון האחרון של שנת 2007 הליך מבדק עצמי, אשר במהלכו נבחנו בין השאר החסמים בתהליכים ובממשקי העבודה, בין היחידות- נותני השירות בבית המכס חיפה, לבין הלקוחות. התוצאות שנתקבלו במבדק הובילו להקמת צוות משימה שהמליץ על עריכת סקר משוב לקוחות.
 
צוות המשימה, ביחד עם ראשי הארגונים השונים, ניסח לאחרונה מבנה של שאלון ובתחילת השבוע הבא יופצו טפסי הסקר שתוצאותיו ינותחו וייבחנו בשקיפות מלאה ולאחר מכן יוקמו צוותי שיפור. הסקר הינו אנונימי לחלוטין.
 
רוני בר סיני- גובה מכס חיפה פנה בקריאה לציבור ציבור לקוחות בית המכס חיפה (סוכני אנייה, משלחים בינלאומיים, סוכני מכס ופקידי רישוי): "אני קורא לכם להיות שותפינו המלאים לעשייה – דבר אשר יביא לשיפור ניכר ביחסי הגומלין בין עובדי בית המכס חיפה, לביניכם – לקוחותינו".