אתר האינטרנט של רשות המסים בישראל - עלה לאוויר

איתן רוב, מנהל אגף המיסים: "האתר מהווה כלי אופרטיבי מרכזי ליישום המטרה של שיפור השירות, ומאפשר לתת ללקוחות שירותים מקוונים מתקדמים במגוון התחומים הנמצאים בתחום אחריותה של הרשות"


00:00 ,12.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החל מ - 12.9.04 החל לפעול אתר האינטרנט החדש של רשות המסים בישראל בכתובת: http://www.mof.gov.il/taxes.
 
האתר נוצר מתוך אתרי אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין ואגף המכס ומע"מ, וימשיך להיבנות בהדרגה עם תהליך איחוד אגפי המסים. האתר מאפשר ללקוחות רשות המסים שירותים מקוונים, מתקדמים ומגוונים ובעתיד אף יגדל היקף שירותים אלה באתר.

איתן רוב, מנהל אגף המיסים, אמר בהתייחסו לאתר האינטרט החדש כי הוא נולד מתוך אתרי האגפים שאוחדו והוא ימשיך להיבנות בהדרגה עם תהליך איחוד אגפי המסים. "האתר מהווה כלי אופרטיבי מרכזי ליישום המטרה של שיפור השירות, ומאפשר לתת ללקוחות שירותים מקוונים מתקדמים במגוון התחומים הנמצאים בתחום אחריותה של הרשות".

רוב ציין כי כבר כיום ניתן לבצע באמצעות האתר שורה ארוכה של פעולות כגון תשלומי מע"מ, מקדמות מס הכנסה, קנסות וחובות, וכמו כן קיימים באתר כלי עזר עדכני כתעריף המכס, סימולטורים לחישוב מסים וכד'.

"בכוונת הרשות להוסיף ולפתח כלים נוספים כדי לתת מענה זמין ומיידי לגולשים, שיקטין את החיכוך בין הרשות ללקוחות וימנע מהם את הצורך להגיע למשרדים לקבלת שירותים בסיסיים".