ארגון יועצי מערכות תקשורת מצטרף לכוחות איגוד לשכות המסחר כדי לקדם את פעילות מערכות התקשורת בישראל

אימ"ת - ארגון יועצי מערכות תקשורת, הודיע השבוע על הצטרפותו לאיגוד לשכות המסחר. הארגון מאגד 46 משרדים וחברות העוסקים במתן ייעוץ, תכנון וניהול פרוייקטים בתחומי מערכות תקשורת ומערכות מתח נמוך. חברות אלו מעסיקות יותר מ- 150 עובדים


00:00 ,19.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אימ"ת - ארגון יועצי מערכות תקשורת, הודיע השבוע על הצטרפותו לאיגוד לשכות המסחר. הארגון מאגד 46 משרדים וחברות העוסקים במתן ייעוץ, תכנון וניהול פרוייקטים בתחומי מערכות תקשורת ומערכות מתח נמוך. חברות אלו מעסיקות יותר מ- 150 עובדים.
 
אילן זולברג, יו"ר אימ"ת, מסר כי "לאיגוד לשכות המסחר כוח ייצוגי רב מול הגורמים המוסדיים והרשויות. הנהלת אימ"ת תפעל יחד עם האיגוד לקבלת הכרה חוקית ופורמלית במקצוע הייעוץ במערכות תקשורת ע"י הרשויות השונות. כמו כן נפעל יחד כדי לעגן את מקצוע 'יועץ מערכות תקשורת' בחוקים ובתקנות רשמיים. 
 
"חברי אימ"ת פועלים תחת קוד אתי מחמיר, בו מוגדר בבירור ליועץ מה הוא רשאי לעשות במסגרת תפקידו הן במישור המקצועי והן במישור הבינאישי. כל לקוח שפונה ליועץ החבר באירגון, ידע שהוא מקבל יועץ מקצועי, הגון ובעל ידע בטכנולוגיה ובתקנים העדכניים ביותר".
 
אימ"ת פועל ליצירת קשרים עם התעשייה, הספקים ומפעילי מערכות התקשורת המרכזיים בארץ. זולברג ציין בנוסף כי הארגון מעורב בנושאי מערכות תקשורת בהיבט הלאומי העומד על סדר היום, כגון קידום נושא ניידות המספרים בטלפונים סלולריים. עוד דוגמא היא קידום ה- VOIP– העברת שיחות טלפוניות רשתות תקשורת ציבוריות, כגון האינטרנט.