איגוד לשכות המסחר מתחדש - 1000 חברים חדשים בבית מחודש

אוריאל לין: "הבית הוא ביתו של כל המגזר העסקי בישראל המאמין בשוק חופשי. השיפוץ בא במקביל לשינוי האסטרטגי בו נקטה הלשכה בשנתיים האחרונות. שמנו דגש על שיפור איכות השירות שניתן לחברים והרחבת סל השירותים שאנו מציעים"


00:00 ,12.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לין: הבית הוא ביתו של כל המגזר העסקי בישראל המאמין בשוק חופשי
 
לשכת המסחר חונכת את משכנה החדש ברח' החשמונאים 84, בפעם הראשונה מאז טקס הנחת אבן הפינה של בית לשכת המסחר באוקטובר 1956. "השיפוץ, שנמשך כשמונה חודשים, מחדש לחלוטין את פני הלשכה ומקרין רוח חדשה על כל הסביבה העסקית, באחד האזורים המפותחים והתוססים של לב תל-אביב", אמר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר.
 
לין ציין כי בית הלשכה המשופץ ימשיך לשמש כתובת למפגשים מרכזיים ליצואנים וליבואנים ומשלחות עסקיות מחו"ל. כמו כן ישמש, לדבריו, כבית טבעי לגורמי המסחר המשתפים פעולה עם הכלכלה הישראלית. בנוסף להיותו מוקד לאספקת שירותים וליווי עסקי לחברים, בית הלשכה ימשיך להפעיל סמינרים וימי עיון במכללה העסקית הפועלת במסגרתו.
 
בין המוזמנים לארוע: שרגא ברוש, יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים; כל ראשי הארגונים העסקיים במשק; נשיאי לשכות המסחר האזוריות, פקידות בכירה וחברי כנסת. הרב ישראל לאו ישא ברכה ויתכבד בטקס תקיעת המזוזה. בנוסף מוזמנים גם כ- 1,000 חברי לשכה חדשים שהצטרפו בשנתיים האחרונות למצבת החברים הקיימת, רובם על רקע ההתאוששות הכלכלית במשק.
 
לדברי נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין: "השיפוץ בא במקביל לשינוי האסטרטגי בו נקטה הלשכה בשנתיים האחרונות. שמנו דגש על שיפור איכות השירות שניתן לחברים והרחבת סל השירותים שאנו מציעים". בנוסף הדגיש כי "אנו שואפים שבית לשכת המסחר יהיה ביתו של כל המגזר העסקי בישראל המאמין בשוק חופשי, ויהווה דוגמה כיצד ניתן בהצלחה לחדש את פני העיר תל אביב".
 
האירוע שיערך ביום ראשון הקרוב, ה- 17 באפריל 2005, בשעות אחר הצהרים, יתקיים במסגרת מפגשי 'היום הפתוח' שמפעילה הלשכה לחבריה. במהלך אותם מפגשים הנשיא, חברי ההנהלה ועובדי הלשכה מציגים את הפעילות הלשכתית ומגוון השירותים הניתנים לחברים.