איגוד לשכות המסחר מרחיב שירותיו ליצואנים

הנהלת איגוד לשכות המסחר החליטה להרחיב משמעותית את שירותי האיגוד ליצואנים. ההחלטה על כך התקבלה, לאור הביקוש ההולך וגדל של חברי האיגוד לקבלת שירותים נוספים בתחום זה, וזאת בעקבות הצטרפות יצואנים רבים לאיגוד בתקופה האחרונה


00:00 ,12.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ההחלטה על כך התקבלה לאור הביקוש ההולך וגדל של חברי האיגוד לקבלת שירותים נוספים בתחום ; באיגוד חברים היום כ- 900 יצואנים

הנהלת איגוד לשכות המסחר החליטה להרחיב משמעותית את שירותי האיגוד ליצואנים. ההחלטה על כך התקבלה, לאור הביקוש ההולך וגדל של חברי האיגוד לקבלת שירותים נוספים בתחום זה, וזאת בעקבות הצטרפות יצואנים רבים לאיגוד בתקופה האחרונה.

יוסי שוסטק, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר, מסר כי בין השירותים החדשים שינתנו ליצואנים חברי האיגוד: סיוע במציאת שווקים ולקוחות חדשים בחו"ל, תוך ניצול הקשר ההדוק של האיגוד עם אלפי לשכות מסחר בכל העולם; סיוע לחברי איגוד בהכנת תכנית עסקית לחו"ל ובהכנת פרופילים עסקיים לצורך יצוא; תאום פגישות בין חברים לקניינים פוטנציאלים ומתן יעוץ על תרבויות עסקיות במדינות שונות בעולם; יעוץ וסיוע בהשתתפות בתערוכות בחו"ל ועוד.

באיגוד חברים היום כ- 900 יצואנים הנהנים משירותים שונים בתחום הייצוא. שירותים אלו כוללים, בין השאר, התחברות לאתרי סחר אלקטרוני מובילים, הפצת מאות הזדמנויות עסקיות מדי חודש, הכנת סקירות כלכליות על שווקים בינלאומיים וביצוע בלעדי של אמנה בינלאומית (A.T.A CARNET), שבמסגרתה יצואנים ישראליים יכולים לשלוח דוגמאות מסחריות לחו"ל ללא תשלום מסים וללא עמידה בדרישות רישוי ותקן.