איגוד לשכות המסחר יקיים מפגש הסברה לקהילה הדיפלומטית המוצבת בישראל

איגוד לשכות המסחר יכנס ביום חמישי הקרוב את הפורום הדיפלומטי, קהילת הנספחים הזרים המוצבים בישראל, למפגש הסברה מיוחד בנושא הלחימה בצפון והשלכותיה על כלכלת ישראל


00:00 ,25.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

איגוד לשכות המסחר יכנס ביום חמישי הקרוב את הפורום הדיפלומטי, קהילת הנספחים הזרים המוצבים בישראל, למפגש הסברה מיוחד בנושא הלחימה בצפון והשלכותיה על כלכלת ישראל.
 
במפגש שיתקיים בתל-אביב ישתתפו אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר אשר יתן סקירה על חוסנה של כלכלת ישראל; אביהו בן נון, (אלוף במיל.), סגן נשיא האיגוד ולשעבר מפקד חיל האוויר, ירצה בנושא כלכלה תחת אש ואורן שחור (אלוף במיל.), סגן נשיא האיגוד ולשעבר מתאם הפעולות בשטחים, ירצה בנושא הקונפליקט הישראלי- פלסטיני והשלכותיו הכלכליות. כמו כן ירצו נציגים ממשרד החוץ והתמ"ת.
 
לין מסר כי המפגש הוא חלק מהפעילות ההסברתית אליה נרתם האיגוד בשבועות האחרונים. במסגרת זו הפיץ האיגוד מסמך הסברה ממוקד למאות לשכות מסחר וארגונים בינלאומיים מכל רחבי העולם, על מנת להעביר מסר ישיר אל העולם העסקי ולתרום להרגעת המצב ולמניעת פגיעה בדימוי החיובי שיש לכלכלת ישראל. המסמך סוקר את חוסנה הכלכלי של ישראל ומדגיש את החיוניות בקידום הקשרים העסקיים בתקופה זו ובהמשך ההשקעות הזרות בישראל.
 
האיגוד סיפק בנוסף את נוסח המסמך ההסברתי לחברות ולעסקים ישראלים הפועלים באופן קבוע מול ספקים, לקוחות ועמיתים מחו"ל.
 
עד כה אישרו השתתפותם באירוע כ- 45 נספחים מסחריים משגרירויות רבות בעולם, ביניהן: אוסטרליה, קנדה, מצרים, צרפת, הודו, רוסיה, ארה"ב, האיחוד האירופי, שוודיה, יפן, ירדן, איטליה, ניגריה ועוד.