איגוד לשכות המסחר השיק מחדש את בית לשכת המסחר

לשכת המסחר חנכה אתמול (17.4.05) את משכנה החדש ברח' החשמונאים 84 ('הכתובת לעסקים'), בפעם הראשונה מאז טקס הנחת אבן הפינה של בית לשכת המסחר באוקטובר 1956. השיפוץ, שנמשך כשמונה חודשים, מחדש לחלוטין את פני הלשכה ומקרין רוח חדשה על כל הסביבה העסקית, באחד האזורי


00:00 ,18.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לשכת המסחר חנכה אתמול (17.4.05) את משכנה החדש ברח' החשמונאים 84 ('הכתובת לעסקים'), בפעם הראשונה מאז טקס הנחת אבן הפינה של בית לשכת המסחר באוקטובר 1956. השיפוץ, שנמשך כשמונה חודשים, מחדש לחלוטין את פני הלשכה ומקרין רוח חדשה על כל הסביבה העסקית, באחד האזורים המפותחים והתוססים של לב תל-אביב.
 
כבוד הרב ישראל לאו כיבד את המשתתפים בהנחת המזוזה, שעות ספורות לאחר בחירתו לרבה הראשי של עירית תל אביב.
 
בין המשתתפים: אוהד מראני, אריה זייף, אמיר שני, סולי סקאל, ח"כ מלי פולישוק, איציק איסטריק, ראובן שליסל, יוסי ויליגר, אתי וידבסקי ועוד.
 
לדברי אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר "השיפוץ בא במקביל לשינוי האסטרטגי בו נקטה הלשכה בשנתיים האחרונות, עם גיוסם של כ- 1000 חברים חדשים למצבת החברים הקיימת. שמנו דגש על שיפור איכות השירות שניתן לחברים והרחבת סל השירותים שאנו מציעים". בנוסף הדגיש: "אנו שואפים שבית לשכת המסחר בתל אביב יהיה ביתו של כל המגזר העסקי בישראל המאמין בשוק חופשי".