איגוד לשכות המסחר אירח משלחת נשות עסקים מהודו

איגוד לשכות המסחר אירח אתמול (10.8) משלחת של 15 נשות עסקים מהודו, המבקרת בימים אלו בישראל. הנשים הן חברות בארגון הנשים של איגוד לשכות המסחר ההודיות (FICCI Ladies Organization)


00:00 ,11.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
איגוד לשכות המסחר אירח אתמול (10.8) משלחת של 15 נשות עסקים מהודו, המבקרת בימים אלו בישראל. הנשים הן חברות בארגון הנשים של איגוד לשכות המסחר ההודיות (FICCI Ladies Organization).

במהלך הביקור באיגוד לשכות המסחר אמרה הגב' נמיטה גאטם (Namita Gautam), יו"ר המשלחת, המשמשת גם כנשיאת הארגון, כי נשות העסקים ההודיות רואות פוטנציאל עסקי רב בישראל והן נרגשות לבקר בישראל ולהיפגש עם שותפות ישראליות.

את המפגש מהצד הישראלי הובילה נילי קריב, חברת נשיאות של איגוד לשכות המסחר בישראל. יחד עימה השתתפו במפגש אתי וידבסקי, חברת נשיאות האיגוד ובעלים ומנכ"ל חברת זואי קום בע"מ, נחמה רונן, יו"ר ממ"ן וחברת כנסת לשעבר, דבורה פישר מייסדת חברת ד"ר פישר, חני פרי מנהלת שיווק של חברת סייפלנד סוכנות לביטוח בע"מ, בת-שבע שטראוכלר, מנכ"ל פורום נשים בעסקים ורות סירקיס כותבת ספרי הבישול.

במהלך המפגש נידונו שיתופי פעולה אפשריים בתחומי כוח אדם, ביטוח, חינוך, מזון, מוצרים תעשייתיים ועוד.

על-פי נתוני הלמ"ס בשנת 2003 הסחר ההדדי בין ישראל להודו עמד על כ- 460 מיליון דולר כאשר היבוא היה כ- 269.8 מיליון דולר והיצוא כ-189.4 מיליון דולר.