אוריאל לין לאולמרט: גיבוי בהעברת תקציב 2006 במהירות האפשרית

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה הבוקר אל אהוד אולמרט, ממלא מקום ראש הממשלה ושר האוצר, לחזק את ידיו ולהבטיח את תמיכת האיגוד בהעברת תקציב 2006 במהירות האפשרית. "כנציג המגזר העסקי, אני מבטיח לך גיבוי מלא בהעברת תקציב 2006. אני מאמין כי העברתו הינה תנ


00:00 ,08.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה הבוקר אל אהוד אולמרט, ממלא מקום ראש הממשלה ושר האוצר, לחזק את ידיו ולהבטיח את תמיכת האיגוד בהעברת תקציב 2006 במהירות האפשרית. "כנציג המגזר העסקי, אני מבטיח לך גיבוי מלא בהעברת תקציב 2006. אני מאמין כי העברתו הינה תנאי הכרחי להמשך צמיחת המשק".
 
פנייה דומה העביר לין גם אל כלל חברי הכנסת, בכדי שיגלו אחריות אישית ויסייעו לממלא מקום ראש הממשלה להעביר התקציב במהירות האפשרית, עוד לפני הבחירות.
 
"השנתיים האחרונות הוכיחו כי המשק הישראלי בנוי על יסודות יציבים של כלכלה נכונה, וניהול אחראי ומקצועי של הממשלה, האוצר, המשרדים הכלכליים ובנק ישראל", ציין לין.
 
לדבריו, משק יציב עם מדיניות כלכלית אחידה ונמשכת, משדר אמינות לציבור הרחב ולמשקיעים הזרים. "אין ספק כי המשק הישראלי נמצא בימים אלה בתקופה רגישה, בה פגיעה אפילו באחד ממרכיביו עלולה להוציאו מהאיזון העדין בו הוא נמצא".
 
"אישור התקציב יהווה עוגן כלכלי להבטחת מדיניות יציבה שתאפשר המשך זרימת הון לישראל, צמצום האבטלה, המשך הגדלת הצריכה הפרטית, יציבות בשער החליפין ובשיעור האינפלציה", אמר לין.