אוריאל לין יארח את סגן נשיא פראגוואי

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, יארח את סגן נשיא פראגוואי Luis Castiglioni ביום שלישי הקרוב. סגן נשיא פראגווי יגיע לישראל בראש משלחת עסקית רמת דרג, יחד עם שר התעשיה והמסחר של פראגוואי Ra


00:00 ,17.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במשלחת - סגן נשיא פראגוואי, שר התעשיה והמסחר, היועץ לענייני כלכלה של נשיא פראגוואי
 
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, יארח את סגן נשיא פראגוואי Luis Castiglioni ביום שלישי הקרוב. סגן נשיא פראגווי יגיע לישראל בראש משלחת עסקית רמת דרג, יחד עם שר התעשיה והמסחר של פראגוואי Raúl Vera Bogado; והיועץ לענייני כלכלה של נשיא פראגוואי, Carlos T. Walde. את המשלחת מארחים איגוד לשכות המסחר, משרד החוץ ולשכת מסחר ישראל-אמל"ט.
 
במשלחת ישתתפו כ- 20 חברות פרגוואיות בתחומי יבוא, יצוא ושותפויות עסקיות, וכ- 20 חברות הישראליות, ביניהן: אקון טריידינג, קבוצת דינמיקה, דגם מערכות, גטר, חיפה כימיקלים, אלווריון ג'נסיס תיירות ועוד.
 
פראגוואי, שער הכניסה למרקוסור (דרום-דרום-אמריקה), פונה לחברות ישראליות נוספות לאלה שכבר פועלות באזור, ומעודדת השקעות זרות ומיזמים משותפים.
 
היקף הסחר (ללא יהלומים) בין ישראל לפראגוואי הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של 2005 ב- 14.7 מיליון דולר, גידול של 11% לעומת אשתקד. היבוא מפראגוואי לישראל הסתכם ב- 12.2 מיליון דולר, עליה של 16% לעומת אשתקד, ואילו היצוא מישראל לפראגווי הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב- 2.5 מיליון דולר, ירידה של 7% לעומת אשתקד.