אולמרט קורא להגברת השקעות גרמניות בישראל

מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת , אהוד אולמרט, פתח את יום העסקים "ישראל גרמניה", שנערך בשבוע שעבר (22 ספטמבר), יחד עם עמיתו ושר הכלכלה של גרמניה בברלין וזאת במסגרת האירועים המציינים את 40 שנות היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות


00:00 ,25.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת , אהוד אולמרט, פתח את יום העסקים "ישראל גרמניה", שנערך בשבוע שעבר (22 ספטמבר), יחד עם עמיתו ושר הכלכלה של גרמניה בברלין וזאת במסגרת האירועים המציינים את 40 שנות היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות.
 
בנאומו בפני מעל 350 משתתפי הכנס הזמין השר אולמרט את אנשי העסקים הגרמנים להגיע לישראל לבחון את האפשרויות הרבות הקיימות לשת"פ בין שתי המדינות.
 
השר אולמרט ציין את מחויבותה של גרמניה כלפי ישראל ואת מעורבות התעשייה הגרמנית בסחר עם ישראל כמו גם בהשקעות בתעשייה הישראלית.
 
השר אולמרט קיים דיון מצומצם עם נציגים של גופי השקעה גרמניים ביניהם: Siemens Accelleration In Communication, Poly Telhnos Venture Partners, Siemens Vc, Earlybird, Hsso Platner Ventures, Wellinngton Partners.
 
יצויין כי בדיון זה נדונו דרכים אלטרנטיביות לשת"פ בין קרנות הון הסיכון הישראליות וגופי ההשקעה הגרמניים וסוכם על מפגשים עתידיים בנושא, בתחומים בהם יש לתעשיות ההון סיכון הגרמניות כמו גם לתעשיות הגרמניות עניין לדוגמא בתחומי ה- ITתוכנה ותקשורת.
 
השר אולמרט הזמין את מנהלי החברות הגרמניות להעמיק את השקעותיהן בארץ לאור פוטנציאל התעשייה והשינויים בחקיקה במו"פ, בהשקעות ובמיסוי.