אולמרט, נתניהו ופרופ' פישר באסיפה הכללית של לשכת המסחר תל-אביב

האסיפה הכללית ה- 45 של לשכת המסחר תל-אביב תיערך ב- 20 בספטמבר 2005 בהשתתפותם של כ- 500 בכירי משק ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.


00:00 ,05.09.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

האסיפה הכללית ה- 45 של לשכת המסחר תל-אביב תיערך ב- 20 בספטמבר 2005 בהשתתפותם של כ- 500 בכירי משק  ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.
 
הארוע יתקיים במעמד: ח"כ אהוד אולמרט, מ"מ ראש הממשלה, שר התמ"ת, ומ"מ שר האוצר;  ח"כ בנימין נתניהו, שר האוצר לשעבר;  פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל;  הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לתל-אביב יפו.
 
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, מציין כי השנה תוקדש האסיפה למוטו המרכזי של 'צמיחה ותעסוקה'. לין הדגיש כי יש לאחד כוחות, "ללא צמיחה לא תהיה הרחבת התעסוקה וללא הרחבת התעסוקה לא תוכל ישראל לסגור את הפער בינה לבין אירופה ברמת התוצר לנפש".
 
במסגרת הארוע יחולקו פרסי הלשכה למצוינות בעסקים לשנת 2005 עפ"י הקריטריונים של תרומה לקידום כלכלת ישראל, תרומה לקידום העקרונות  של חופש כלכלי, תרומה לקידום לשכת המסחר תל-אביב ותרומה לחברה ולקהילה.
 
במהלך האסיפה יתקיימו בחירות ל- 11 מושבים בנשיאות הלשכה, עליהם מתמודדים 15 אנשי עסקים, ביניהם שורת חברי  נשיאות שתקופת כהונתם תמה. המתמודדים הינם (לפי סדר א"ב): מירה אלטמן, גדעון ביקל, גיורא בשור, יהודה גיל, אתי וידבסקי, אריה זייף, עמיעד ליפשיץ, סולי סקאל, צביקה עמית, שמואל פרנקל, גדעון רגב, נחמה רונן, רם שביט, אורן שחור, ראובן שליסל.