אולמרט נועד עם שגריר מצרים החדש מוחמד עאסם איברהים

מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת, אהוד אולמרט, נועד אתמול עם שגריר מצרים החדש מוחמד עאסם איברהים. השניים שוחחו על נושאים מדיניים וכלכליים העומדים כעת על סדר היום בין ישראל ומצרים. השר אולמרט והשגריר המצרי ציינו לשבח את הסכם הסחר QIZ שנחתם לאחרונה בין שתי המדינות ואשר


00:00 ,31.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

אולמרט: אני מקווה כי היצוא הישראלי למצרים, שעמד בשנת 2004 על כ-20 מליון דולר, יגיע כבר השנה לכ- 50 מליון $.
 
מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת, אהוד אולמרט, נועד אתמול עם שגריר מצרים החדש מוחמד עאסם איברהים. השניים שוחחו על נושאים מדיניים וכלכליים העומדים כעת על סדר היום בין ישראל ומצרים. השר אולמרט והשגריר המצרי ציינו לשבח את הסכם הסחר QIZ שנחתם לאחרונה בין שתי המדינות ואשר נכנס לפועל לפני מספר שבועות.
 
השר אולמרט ציין בפגישה כי הסכם ה-QIZ ירחיב ויגוון את שיתופי הפעולה בין אנשי עסקים מישראל ומצרים ויגדיל באופן משמעותי את הסחר בין שתי המדינות. השר אולמרט ציין כי כבר עתה , בחלוף כחודש מאז נכנס ההסכם לתוקף, אנו עדים להתעוררות וסממנים ראשונים של הגברת תנועת הסחר בין ישראל ומצרים. השר אולמרט הוסיף כי הוא מצפה שהיצוא הישראלי למצרים, שעמד בשנת 2004 על כ-20 מליון דולר לשנה, יגיע כבר השנה לכדי 50 מליון $.
 
בפגישה נדונה סוגיית שיפור סביבת הסחר בין ישראל ומצרים ובכלל זה נושאים הקשורים למתן אשרות כניסה לאנשי עסקים, תנועת סחורות במעברי הגבול והגדלת תכיפות הטיסות בין ישראל ומצרים.