אולמרט נועד עם יו"ר סיסקו העולמית ודן עימו על המשך שיתוף הפעולה בהשקעות של סיסקו בשוק הישראלי

מ"מ רוה"מ שר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, נועד אתמול עם יו"ר סיסקו העולמית, מר ג'ון מורגרידג'. השניים דנו בפעילות סיסקו בישראל והמשך שיתוף הפעולה בהשקעות של סיסקו בשוק הישראלי.השר אולמרט הציע ליו"ר סיסקו


00:00 ,02.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מ"מ רוה"מ שר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, נועד אתמול עם יו"ר סיסקו העולמית, מר ג'ון מורגרידג'. השניים דנו בפעילות סיסקו בישראל והמשך שיתוף הפעולה בהשקעות של סיסקו בשוק הישראלי.השר אולמרט הציע ליו"ר סיסקו ג'ון מורגרידג' להעמיק את שיתוף הפעולה של החברה עם ממשלת ישראל.

כן הציע השר אולמרט ליו"ר סיסקו לבדוק אפשרות הקמת קרן משותפת סיסקו ישראל אשר תוקדש לפרוייקט מו"פ משותפים עם חברות ישראליות שהפיתוח ביצור המוצרים יעשו במשותף על ידי חברת סיסקו והחברה הישראלית בישראל, כפי שסוכם לאחרונה עם חברת מוטורולה, י.ב.מ וסימנס.
השר אולמרט אמר כי יש מקום לשיתוף פעולה בהעמקת הפרוייקטים החברתיים של החברה בישראל.

סיסקו הינה יצרנית ציוד האינטרנט הגדולה בעולם. לסיסקו יש פעילות עיסקית וקהילתית ענפה בישראל מאז 1997 והיא מעסיקה כ- 400 עובדים בישראל. בנוסף מפעילה סיסקו זרוע של חטיבת השקעות בישראל העוסקת בעיקר ברכישה של חברות סטארט-אפ.

חברת סיסקו שותפה בפרוייקט נטע Net@ , פרוייקט חינוכי טכנולוגי רחב היקף לתושבי הפריפריה בישראל, מיזם שמטרתו הענקת כלים בתחום ההיי טק לבני נוער על מנת ליצור ולעודד סביבה מקצועית חברתית ואיכותית.