אולמרט ישתתף בכנס משקיעים בניו יורק בו ישתתפו כ- 70 אנשי עסקים המתעניינים בהשקעות בישראל

במהלך הביקור ייפגש אולמרט עם ניל וולקוף נשיא ה- American Stock Exchange, אחת משלוש הבורסות הגדולות בארה"ב


00:00 ,08.06.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך הביקור ייפגש אולמרט עם ניל וולקוף נשיא ה- American Stock Exchange, אחת משלוש הבורסות הגדולות בארה"ב.
 
מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת, אהוד אולמרט יצא לביקור עבודה בין 48 שעות במהלכו ישתתף השר אולמרט בכנס משקיעים, המאורגן ע"י הציר הכלכלי של התמ"ת בניו יורק, זהר פרי, אליו הוזמנו כ- 70 אנשי עסקים פעילים המתעניינים בהשקעות בישראל. הסמינר יעסוק בחוק החדש לעידוד השקעות הון בישראל.
 
זהר פרי מסר כי לאור ההתעוררות הכלכלית בישראל בשנה האחרונה, אשר גררה אחריה עליה בכמות ההשקעות הזרות בישראל (הציפייה היא להשקעות ישירות של כ- 6 מיליארד דולר בשנת 2005 , לפי נתוני בנק ישראל) והמלצות חברות הרייטינג והבנקים בדבר כדאיות ההשקעה בארץ מורגשת בנציגות הכלכלית של התמ"ת בניו יורק התעניינות מוגברת בהשקעות בארץ.
 
עוד ציין פרי כי גורם נוסף המהווה שיקול משמעותי הינו התעוררות שוק הטכנולוגיה העולמי ואתו ההתעניינות המוגברת בחברות טכנולוגיה מסדר גודל קטן ובינוני מישראל.
 
במהלך ביקורו ייפגש השר אולמרט עם ניל וולקוף נשיא ה American Stock Exchange, אחת משלוש הבורסות הגדולות בארה"ב. הפגישה מתקיימת על רקע כוונתה של הבורסה להתמקד בישראל כשוק בעל פוטנציאל גדול. הבורסה מעוניינת בשיתוף חברות טכנולוגיה מישראל ומציעה עבורן תכניות לקידום השקעות בחברות אשר יהיו רשומות בבורסה. השר אולמרט יערוך סיור בבורסה וייפגש עם צוות המנהלים האחראי על ישראל.
 
לשר אולמרט צפויות פגישות עם מספר אנשי עסקים בכירים מניו יורק המעוניינים להשקיע בארץ.