אולמרט בועידת סטארט-אפ ירושלים: "אני מאמין כי בעיר ירושלים יש פוטנציאל תעשייתי גדול"

שר התמ"ת והתקשורת הוסיף: "יש תשתיות של כח אדם מיומן ואני מחוייב לעשות ככל שביכולתי על מנת להפוך את ירושלים למרכז ביוטכנולוגיה והיי-טק עולמי"


00:00 ,19.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שר התמ"ת והתקשורת הוסיף: "יש תשתיות של כח אדם מיומן ואני מחוייב לעשות ככל שביכולתי על מנת להפוך את ירושלים למרכז ביוטכנולוגיה והיי-טק עולמי"

"אני מאמין כי בעיר ירושלים יש פוטנציאל תעשייתי גדול, יש תשתיות של כח אדם מיומן ואני מחוייב לעשות ככל שביכולתי על מנת להפוך את ירושלים למרכז ביוטכנולוגיה והיי-טק עולמי" - כך אמר היום מ"מ ראש הממשלה ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט בועידת "סטארט אפ ירושלים לפיתוח סביבה עסקית תחרותית אשר התקיימה בירושלים.

אולמרט הוסיף ואמר בכנס "אני מקווה כי פעילות העמותה תסייע לקדם את העיר ירושלים. שום דבר לא יקרה ללא מעורבות הממשלה אבל כל שינוי מחייב שינוי בסדרי עדיפויות מצד הממשלה . בעבר חווינו מספר ניסיונות שלא צלחו בעיר , אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להשאיר את ירושלים במצב שבו היא נמצאת. אני מדבר על קידום תוכניות עסקיות, משיכת השקעות, הבאת יזמים ויצרנים לעיר, אבל שום שוק חופשי לא יוכל להתפתח בלי שהממשלה תקדיש לו את התקציבים בכיוון שאתם בעמותה רוצים לקדם".

הכנס ,שאורגן ע"י עמותת סטארט אפ ירושלים, הינו חלק מהתוכנית הכלכלית שמתגבשת בימים אלו לעידוד הצמיחה העסקית, משיכת השקעות ויצרת מקומות תעסוקה בעיר ירושלים. בכנס הוצגו שלושה אשכולות תעשייה שלפיתוחם העסקי בירושלים יש יתרונות תחרותיים, בריאות ומדעי החיים (שכולל ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי), מיקור-חוץ ותרבות תירות.

עמותת סטארט-אפ ירושלים – הינה גוף ללא מטרות רווח, הפועלת במטרה להפוך את ירושלים למרכז עסקי בינלאומי תוך ניצול היתרונות התחרותיים של העיר, לצורך פיתוח אשכולות תעסוקה ממוקדים, אשר בהם יש לירושלים יתרונות תחרותיים על פני מקומות אחרים בארץ ובעולם. יו"ר העמותה הוא אלן פלד ומייסד העמותה הינו ניר ברקת. העמותה פועלת על פי המתודולוגיה של יו"ר הכבוד של הארגון, פרופ' מייקל פורטר, הסמכות המובילה בעולם בתחום התחרותיות העסקית, ובהנחייתו של ד"ר יגיל ויינברג שותפו למרכז לאסטרטגיה תחרותית במזרח התיכון.