אגף המכס והמע"מ יקיים כנס ספקים מקדים, לקראת פרסום מכרז "מערכת סחר חוץ דור חדש"

אגף המכס ומע"מ מתכוון לפרסם מכרז פומבי לחברות הפועלות בתחום טכנולוגיות המידע להקמת ותחזוקת "מערכת סחר-חוץ דור חדש" של מדינת ישראל. מערכת סחר-חוץ דור חדש, הנמצאת בשלבי איפיון, תבוא להחליף את המערכת הקיימת באגף


00:00 ,16.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
במסגרת הכנס המקדים תינתן סקירה על המערכת ועל התקדמות שלבי האפיון של המערכת. יוצג לוח זמנים מתוכנן לסיום האפיון ולפרסום המכרז

אגף המכס ומע"מ מתכוון לפרסם מכרז פומבי לחברות הפועלות בתחום טכנולוגיות המידע להקמת ותחזוקת "מערכת סחר-חוץ דור חדש" של מדינת ישראל. מערכת סחר-חוץ דור חדש, הנמצאת בשלבי איפיון, תבוא להחליף את המערכת הקיימת באגף. לקראת פרסום המכרז, מזמין האגף את המציעים בכוח לכנס מקדים.

מטרת המכרז היא לבחור ספק אשר יידרש להקים את המערכת על בסיס האיפיון שבשלבי הכנה על ידי חברה חיצונית שמלווה את הפרויקט. כמו כן, הספק יידרש לתפעל ולתחזק את המערכת באופן שוטף לתקופה שתוגדר ע"י האגף.

במסגרת הכנס המקדים תינתן סקירה על המערכת ועל התקדמות שלבי האפיון של המערכת. יוצג לוח זמנים מתוכנן לסיום האפיון ולפרסום המכרז. הכנס יתקיים ביום ב' 29/12/2003, בין השעות 14:00 – 17:00 , במרכז ההדרכה, בניין ג'נרי רחוב בנק ישראל 5 ירושלים. אגף המכס ומע"מ רשאי בכל עת, על פי שיקול דעתו הבלעדי לדחות את מועד הכנס לבטלו או לצמצם את מספר הנציגים לכל ספק המעוניין להשתתף בכנס.

באגף המכס והמע"מ מדגישים כי ההשתתפות בכנס המקדים אינה תנאי סף ו/או חובה לשם ההשתתפות במכרז. המסמך הקובע הוא מסמך הפניה לבקשת הצעות מחיר, אשר יופץ למעוניינים לרוכשו בתום שלבי האפיון של המערכת. עוד יודגש שלאחר פרסום המכרז, יקוים לגביו כנס ספקים כמקובל.

עוד נמסר כי כל ספק המעוניין להשתתף יכול לשלוח נציגים מטעמו לאחר תאום ההשתתפות עם גב' ענבל יוסף בטלפון מס' 6663751- 02 או באמצעות פקס שמספרו 6663752- 02 (ולא יאוחר מה 24/12/2003), בציון פרטי החברה (שם, כתובת, טלפון ופקס) ופרטי איש הקשר מטעמה (שם, תפקיד וטלפון) לצורך סידורי כניסה לבניין.