Israel Gateway 1 נפתח אתמול חגיגית

באירוע Gateway Israel 1 שנפתח חגיגית אתמול נכחו שגרירים שונים בינהם איטליה וסלובניה, ראש משלחת האחוד הארופאי, נספחים מסחריים, נציגי מכון היצוא, נציגי איגוד לשכות המסחר, ונציגי התעשייה הישראלית. הקהל הרחב מוזמן לקחת חלק


00:00 ,18.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
באירוע Gateway Israel 1 שנפתח חגיגית אתמול נכחו שגרירים שונים בינהם איטליה וסלובניה, ראש משלחת האחוד הארופאי, נספחים מסחריים, נציגי מכון היצוא, נציגי איגוד לשכות המסחר, ונציגי התעשייה הישראלית. הקהל הרחב מוזמן לקחת חלק ביומו השני והנועל של הארוע. הכניסה היא ללא תשלום.

אתמול נפתח באופן חגיגי ארוע ה- Israel Gateway 1. הפתיחה החגיגית של הארוע החלה בשעה 09:30 בבוקר ומשכה אליה כמות נכבדה של שגרירים שונים בינהם ראש משלחת האיחוד האירופי בישראל, מר שבלארד, שגריר אטליה, מר ג'וליו טרצו, שגריר בולגריה, נספחים מסחריים, נציגים ממכון היצוא, איגוד לשכות המסחר, תעשיינים ואנשי עסקים רבים.

הפתיחה החגיגית נפתחה בדברים קצרים של סגן שר התמ"ת, ח"כ מיכאל רצון, שאמר : " אנו מצויים כיום בפני הזדמנות ייחודית לסחור עם כל הפעילים בתחומי הסחר הבינלאומי. מפגשים מעין אלו מסייעים לחיזוק הקשרים הכלכליים בין ישראל למדינות השונות. בכל יום חברות זרות נחשפות ליכולות הפיתוח המתקדמות של התעשייה הישראלית ". אחריו נשאו דברים האדונים הנכבדים מר עמירם שור, יו"ר התאחדות התעשיינים, מר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ומר ג'וליו טרצו, שגריר איטליה בישראל.

לאחר הפתיחה החגיגית החלו להתקיים הסמנירים השונים ואולם התצוגה עם ביתני המציגים נפתח לקהל הרחב. בין הגופים המציגים ניתן למצוא שגרירויות ונספחים ממדינות רבות, ביתנים של גופים ובינהם איגוד לשכות המסחר, מכון היצוא, IFTRIC, התאחדות התעשיינים וכמובן, ביתנים של המציגות Newlog ואמקס KN מענף הלוגיסטיקה.

חברת אמקס KN הציבה ביתן מרשים עם צוות המונה 6 אנשים ובראשם מנכ"ל החברה, מר יוסי כהן. במסגרת הביתן, חשפה חברת אמקס KN את שירותיה הלוגיסטיים הקימייםIsrael Gateway 1 נפתח אתמול חגיגית בנוסף לשרותים החדשים שנוספו לאחרונה הכוללים את ייצוג מטעני חברת ישראייר וייצוגו הלעדי של נמל קופר בסלובניה. כיבדו את חברת אמקס KN בנוכחותם מר וולקרט אובנס, המכהן כסגן נשיא בכיר למכירות ושיווק, ומר ניקולא אוזו, המכהן כמנהל איזור KN באטליה, שראה לנכון להגיע לארוע על מנת לחזק את קשרי המסחר בין הסניםים בישראל ואטליה.

מר אורי ארגמן, מנהל פיתוח עסקי בחברת אמקס KN :" התזמון של התערוכה היה מושלם מבחינתה של חברתנו לאור העובדה שאתמול חנכנו את טיסת המטען הראשונה של ישראייר מנתב"ג לריגה. מעבר לכך, את הארוע מכבדים בנוכחותם מר וולקרט אובנס, שהוא סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק במטה החברה בשווייץ, ומר ניקולא אוזו, מנהל איזור Kuehne & Nagel באטליה, וזה מצביע על הקשר ההדוק שיש לאמקס KN עם הנציגויות האחרות של החברה באזורים אחרים בעולם בכלל ועם מטה החברה בפרט, כמו גם באמון הרב שאנו זוכים לו מחברת Kuehne & Nagel ".

חברת השילוח Newlog מציגה אף היא בביתן מעוצב ומרשים עם צוות המונה כ- 4 אנשים. בלטו בנוכחותם מנהלי החברה, שאול רמון ורפי בן-ארי, וזאת במטרה ליצור קIsrael Gateway 1 נפתח אתמול חגיגיתשר אישי ככל הניתן עם לקוחות פוטנציאליים. חברת Newlog מציגה בביתן את מגוון שרותיה הלוגיסטיים המוצעים, באמצעות מצגות, חומר פרסומי ובאמצעות צוות העובדים הנמצא במקום.

נעמי שפיגלשטיין, מנהלת תקשורת שיווקית של חברת ניולוג, מציינת: "לחברת ניולוג, שהיא כיום החברה הגדולה והמובילה בענף השילוח, חשוב להציג לקהל הלקוחות כי השירותים הלוגיסטיים שאנו מציעים הינם רבים ומגוונים אך הקשר שלנו עם הלקוח חשוב לא פחות, ולכן ראו לנכון מנהלי החברה להיות נוכחים בארוע ולקשור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים על מנת להדגיש את חשיבותו של הקשר האישי ".

הקהל הרחב מוזמן לקחת חלק ביומו השני והנועל של הארוע. הכניסה היא ללא תשלום.