72% מהיצואנים : העדר תקציבים ממשלתיים מגביל מאד את המכירות לחו"ל
שרגא ברוש: 72% מהיצואנים סבורים כי העדר תקציבים ממשלתיים לפיתוח שווקים, מגביל מאד את המכירות לחו"ל; גורמים נוספים המגבילים את היצוא : ההאטה בשוק העול מי – 65% סבורים כך; עלויות היצור הגבוהות – 50%; הנחיתות ביכולת למימון בינ"ל – 46%; קורא לממשלה להגדיל את
00:00 ,02.12.2002
שרגא ברוש: 72% מהיצואנים סבורים כי העדר תקציבים ממשלתיים לפיתוח שווקים, מגביל מאד את המכירות לחו"ל; גורמים נוספים המגבילים את היצוא : ההאטה בשוק העול מי – 65% סבורים כך; עלויות היצור הגבוהות – 50%; הנחיתות ביכולת למימון בינ"ל – 46%; קורא לממשלה להגדיל את קרן השיווק לחו"ל ל- 50 מליון דולרים.
הגורם הראשון במעלה המגביל את מכירות היצואנים לחו"ל הינו היעדר תקציבים ממשלתיים לפיתוח שווקים. 72% מהיצואנים סבורים כך. כך עולה מסקר מיוחד של המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין-לאומי שנערך לאחרונה בקרב יותר מ- 500 יצואנים.
שרגא ברוש, יו"ר המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ ביו-לאומי, שמסר על כך, קורא לממשלה להגדיל את קרן השיווק לחו"ל מכ- 30 מליון דולרים ל- 50 מליון דולרים, ובכך לסייע להגדלת היצוא.
ברוש מציין כי מסקר מכון היצוא מתברר עוד כי 65% מהיצואנים סבורים כי ההאטה בשוק העולמי מגבילה מאוד את היצוא לחו"ל; 50% מהיצואנים סבורים כי עלויות היצור הגבוהות בישראל משפיעות לרעה על המכירות לחו"ל.
עוד עולה מסקר מכון היצוא כי 46% מהיצואנים סבורים כי הנחיתות שלהם ביכולת למימון בינלאומי, מגבילה אף היא מאוד על המכירות לחו"ל.
ברוש מדגיש כי גורמים נוספים המקשים מאוד על היצוא לחו"ל הינם – היעדר יתרון תחרותי צמוד – 42% מהיצואנים סבורים כך; שער דולר נמוך – 40% סבורים כך; מחסומים אדמינסטרטיביים – 25% סבורים כך; מחסור בכוח אדם מתאים ותשומות יצוא – 27% מהיצואנים סבורים כך.
גורמים אחרים המשפיעים לרעה על מכירות היצואנים לחו"ל הינם: הבדלי תרבות (שפה, תרבות שונה), תנאים כלכליים של המשק הישראלי (מכס, מיסוי), אופי ואיכות המוצר וחוסר ידע.
הגורם הראשון במעלה המגביל את מכירות היצואנים לחו"ל הינו היעדר תקציבים ממשלתיים לפיתוח שווקים. 72% מהיצואנים סבורים כך. כך עולה מסקר מיוחד של המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין-לאומי שנערך לאחרונה בקרב יותר מ- 500 יצואנים.
שרגא ברוש, יו"ר המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ ביו-לאומי, שמסר על כך, קורא לממשלה להגדיל את קרן השיווק לחו"ל מכ- 30 מליון דולרים ל- 50 מליון דולרים, ובכך לסייע להגדלת היצוא.
ברוש מציין כי מסקר מכון היצוא מתברר עוד כי 65% מהיצואנים סבורים כי ההאטה בשוק העולמי מגבילה מאוד את היצוא לחו"ל; 50% מהיצואנים סבורים כי עלויות היצור הגבוהות בישראל משפיעות לרעה על המכירות לחו"ל.
עוד עולה מסקר מכון היצוא כי 46% מהיצואנים סבורים כי הנחיתות שלהם ביכולת למימון בינלאומי, מגבילה אף היא מאוד על המכירות לחו"ל.
ברוש מדגיש כי גורמים נוספים המקשים מאוד על היצוא לחו"ל הינם – היעדר יתרון תחרותי צמוד – 42% מהיצואנים סבורים כך; שער דולר נמוך – 40% סבורים כך; מחסומים אדמינסטרטיביים – 25% סבורים כך; מחסור בכוח אדם מתאים ותשומות יצוא – 27% מהיצואנים סבורים כך.
גורמים אחרים המשפיעים לרעה על מכירות היצואנים לחו"ל הינם: הבדלי תרבות (שפה, תרבות שונה), תנאים כלכליים של המשק הישראלי (מכס, מיסוי), אופי ואיכות המוצר וחוסר ידע.
עשוי לעניין אותך
העיכוב בבדיקות הפיזיות בנמל אשדוד ימשך עד סוף השבוע
שרגא ברוש: ירידה של 26% ביצוא התעשייתי (ללא יהלומים) לאמריקה הלטינית
יו"ר מכון האריזה: מצב תעשיית האריזות בישראל טוב יחסית למרבית ענפי התעשייה האחרים
עומס רב בנמל אשדוד ובמסופי המטען בשל בדיקות בטחוניות
ארגון הגג של סוכני המכס: מכתב תלונה להנהלת UPS בארה"ב
עמית לוגיסטיקה: שירות הפקת דוחות אוטומטיים באינטרנט