19 חברות תקשורת ישראליות יבקרו בהודו

נציגי החברות יקיימו פגישות עם ענקי התקשורת ההודית. אבי חפץ: השוק ההודי הוא יעד חשוב ביותר לפעילות של חברות התקשורת הישראליות


00:00 ,02.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי החברות יקיימו פגישות עם ענקי התקשורת ההודית. אבי חפץ: השוק ההודי הוא יעד חשוב ביותר לפעילות של חברות התקשורת הישראליות

 
משלחת של מכון היצוא המונה 19 חברות תקשורת ישראליות תצא להודו בשבוע הבא לפגישות עם נציגים בכירים של תאגידי התקשורת ההודית ביניהם: בהרטי איירטל, וודאפון הודו, נוקיה סימנס הודו, אריקסון הודו, טאטא טלה סרוויס, אידאה ורילאיינס.
 
ממכון היצוא נמסר כי יותר ויותר חברות ישראליות בענף התקשורת מגדילות את מאמצי השיווק שלהן בהודו מתוך רצון להגדיל את נפח הפעילות שם וזאת על רקע הגדרת הודו כמדינת יעד ליצוא. 
 
לדברי, אבי חפץ, מנכ"ל מכון היצוא: "עיתוי צאת המשלחת הפך למשמעותי ביותר לאחר שבשבוע האחרון הודיעה ממשלת הודו על הוצאת המכרזים לתדרי הדור השלישי בהודו. משמעות הדבר היא כי התקנת הרשתות לדור השלישי צפויה להתחיל כבר בתחילת שנת 2010 וכי תהליכים ותוכניות של המפעילים ההודיים יעברו האצה משמעותית לאור החלטת הממשלה".
 
עוד הוסיף חפץ כי הודו נמצאת בתנופת צמיחה אדירה בתחום התקשורת, ולראייה בכל חודש מתווספים 7 מיליון משתמשים חדשים מתוכם כ-90% בתחום הסלולר. "ההזדמנויות עבור חברות תקשורת ישראליות, המסוגלות לספק שירותים ותשתיות עבור ענף זה הן עצומות. השוק ההודי הוא יעד חשוב ביותר לפעילות של חברות התקשורת הישראליות". לדברי חפץ, "עיקר המאמצים של מכון הייצוא מתמקדים בפתיחת דלתות של ענקי תקשורת ואינטגרטורים גדולים בהודו בפני חברות ישראליות. לחברות הישראליות יתרון בטכנולוגיות חדשניות ושירותי ערך מוסף".
 
בין החברות הישראליות המשתתפות במשלחת: אלוט, ראד תקשורת,רנקום, תאדירן טלקום ועוד.
 
ממכון היצוא נמסר כי החברות הישראליות תצגנה פתרונות טכנולוגיים רלוונטיים לשוק הסלולר ההודי ובהם: BSS מערכות לניהול ושליטה, רדיו ותקשורת אלחוטית, אופטימיזציית רשת, בדיקות אוטומטיות, תחומים ארגוניים (אנטרפרייז נטוורקינג לארגונים גדולים) וכן לתחומי האקסס והטרנספורט.