012 זכתה במכרז לאספקת קווי תקשורת בינלאומיים לרשות שדות התעופה

מצטרף למכרז שזכתה 012 למתן שירותי אינטרנט במשרדיה הראשיים של הרשות, בטרמינל 3 ובמעברי הגבול השונים


00:00 ,28.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

מצטרף למכרז שזכתה 012 למתן שירותי אינטרנט במשרדיה הראשיים של הרשות, בטרמינל 3 ובמעברי הגבול השונים
 
012 זכתה במכרז לאספקת קווי תקשורת בינלאומיים נוספים לרשות שדות התעופה. החוזה אשר נחתם עם רשות שדות התעופה הנו לתקופה של שנה וחצי עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות. היקף ההכנסות הצפוי ל-012 לעסקים ממכרז זה, עומד על מאות אלפי שקלים, כאשר בנוסף החברה תהפוך לספק התקשורת המרכזי של הרשות בשנים הקרובות.
 
מכרז זה מצטרף למכרז נוסף של רשות שדות התעופה בו זכתה השנה 012 לעסקים לאספקת שירותי אינטרנט.
 
לדברי סטלה הנדלר, מנכ"ל 012, הזכייה בפרוייקט מבססת את מעמדה של החברה ואת עוצמתה הטכנולוגית. "בחירתה של רשות שדות התעופה ב- 012 מצטרפת לשורה ארוכה של גופים וחברות, אשר נהנים מפתרונות החברה ומשירותי הטלפוניה הבינלאומית והקווית ומשירותי האינטרנט האלחוטי שלה. אנו שמחים על בחירתה של הרשות בפתרונות התקשורת הכוללים של 012, אשר יאפשרו לה ליהנות מתקשורת איכותית, רציפה ומתקדמת טכנולוגית".
 
מכרז זה, כאמור, מצטרף למכרז לאספקת שירותי אינטרנט לרשות שדות התעופה בו זכתה 012 לעסקים השנה. מכרז זה כולל אספקת תשתיות האינטרנט במשרדיה הראשיים של הרשות, אספקת שירותי אינטרנט לעובדים והמשך הפעלת פרוייקט האינטרנט האלחוטי בטרמינל 3. היקף המכרז מוערך בשווי של חצי מיליון ₪, וכולל הרחבה משמעותית של קישורי האינטרנט לקצבים גבוהים מאוד, ואספקת שירותי אינטרנט לעובדי הרשות.
 
כמו כן, ההסכם כולל המשך הפעלת פרויקט האינטרנט האלחוטי בטרמינל 3 המשמש לרווחתם של 8.8 מיליון נוסעים בשנה, ולכ- 10,000 משתמשים קבועים בשירות בחודש, ואף סוכם על הרחבתו למעברי הגבול השונים.