קבוצת ויסמן: מרכז ההפצה החדש צויד במערכת WMS של מאנטיס

מרכז ההפצה באזור התעשייה בר לב הינו בהיקף של 7,700 מ״ר ונעשה בו שימוש במערכת Logistics Vision Suite שהוטמעה על ידי קומפליט, שותף מוערך של מאנטיס


13:04 ,28.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

לאור הרחבת פעילות קבוצת ויסמן החליטו קברניטי החברה על הקמה והפעלה של מרכז הפצה חדש בפארק התעשייה בר לב בהיקף של 7,700 מ״ר. עם מרכז ההפצה החדש נולד הצורך במערכת ניהול מחסן WMS לניהול ואופטימיזציה של כל פעולות המחסן והתהליכים.

 

לאחר סקר מקיף של הפתרונות הזמינים בשוק הישראלי בחרה קבוצת ויסמן להטמיע את Mantis WMS Logistics Vision Suite שהוטמעה על ידי קומפליט (Complete), שותף מוערך של מאנטיס.

 

מקבוצת ויסמן נמסר כי היא ביססה את בחירתה במנטיס על הגמישות, ההתאמה שתספק את כל הצרכים העתידיים של הקבוצה ההולכת ומתרחבת. כיום המערכת פועלת לשביעות רצונה המלאה של קבוצת ויסמן.

 

כפיר ויסמן, מנהל קבוצת ויסמן, ציין כי ״לא בכל פרויקט יישום אנו יכולים לחייך בתחילת הפרויקט אלא גם בסופו״.

 

אבי שטיינהוף, סמנכ״ל מכירות בחברת קומפליט, ציין כי ״היישום היה מאתגר מאוד מכיוון שהפרויקט התרחש במהלך בניית המרכז הלוגיסטי החדש של קבוצת ויסמן. המשתמשים היו צריכים להחליט על תהליכים חדשים שנמצאים על הנייר באותה תקופה. על ידי שימוש ביכולות החזקות של התוכנה בעיצוב ופריסה מהירה, נוכל לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר בציר זמן קצר״.

 

קבוצת ויסמן הוקמה בירושלים בשנת 1932 על ידי ליאו ויסמן, נגר אמן שהיגר מגרמניה לישראל. החברה שהוקמה בבית מלאכה קטן התפתחה עם השנים מייצור פרטני של רהיטי יוקרה ללקוחות מקומיים בירושלים לחברה חדשנית, איכותית ויעילה בפריסה ארצית.

 

קבוצת ויסמן מציעה כיום פתרונות ריהוט לכל השוק הישראלי-הביתי, באמצעות פעילויות B2B ו-B2C ועל ידי מספר מותגים מובילים כמו שמרת הזורע, עין חרוד, מיסקל ועוד.