פרייטוס: שנת 2023 הסתיימה עם שיא במספר העסקאות

פלטפורמת ההזמנות והתשלומים הדיגיטליות השיגה שיא של 287,000 עסקאות ברבעון הרביעי של 2023 - עלייה של 36% לעומת אשתקד, וסגרה את שנת 2023 עם 1,025,000 עסקאות. מנכ״ל פרייטוס, צבי שרייבר: השנה האחרונה חיזקה את מעמדנו כפלטפורמה מובילה להובלה בינלאומית


09:50 ,28.02.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Freightos פרסמה אתמול את הדוחות הכספיים שלה לשנת 2023 וחשפה כי במהלך 2023 היא טיפלה בלמעלה ממיליון עסקאות. פלטפורמת ההזמנות והתשלומים הדיגיטליות השיגה שיא של 287,000 עסקאות ברבעון הרביעי של 2023 - עלייה של 36% לעומת אשתקד, וסגרה את שנת 2023 עם 1,025,000 עסקאות.  

 

Freightos ציינה כי היא השיגה ביצועים גבוהים משמעותית מהנפחים הכוללים של שוק ההובלה הבינלאומי, שבו נפחי המטען האווירי העולמי של IATA ונפחי השילוח של ההובלה הימית, על פי סטטיסטיקת מכולות סחר, עלו רק ב-7% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2022.

 

הכנסות הפלטפורמה עצמה, ב-20.3 מיליון דולר לשנת 2023 כולה, עלו ב-6% בהשוואה ל-2022.

 

חברת Freightos רשמה צמיחה חזקה בהזמנות דיגיטליות של מטענים אוויריים, כמו גם בהכנסות שנוצרו על ידי פתרונות התוכנה של המשלחים ופתרון המודיעין של שוק ההובלה האווירית שלה, Freightos Terminal.

 

מספר החברות המוכרות בפלטפורמה, בעיקר ב-WebCargo, גדל ל-45 עד סוף 2023. אלה כללו את Japan Airlines וחברת תעופה מובילה בצפון אמריקה. חברות תעופה נוספות חתמו על הצטרפות ל-WebCargo ברבעון הרביעי, כולל שתי חברות מטען אוויריות מובילות, ציינה Freightos. היא גם חתמה על חוזה התוכנה כשירות (SaaS) הגדול ביותר שלה אי פעם עם חברה מובילה אחרת.

 

מנכ״ל פרייטוס, צבי שרייבר, אמר כי בשנתה הראשונה כחברה ציבורית ״פרייטוס הפגינה חוסן יוצא דופן בתקופה של אתגרים משמעותיים לתעשיית ההובלה. שנה מרכזית זו חיזקה את מעמדנו כפלטפורמה מובילה להובלה בינלאומית, והדגישה כיצד הדחף הבלתי פוסק שלנו לדיגיטליזציה של התעשייה מספקת ערך יוצא דופן ללקוחותינו״. 

 

סמנכ״ל הכספים, רן שלו, הוסיף: ״השנה האחרונה הראתה צמיחה איתנה והתקדמות איתנה לקראת רווחיות, מה שממחיש את האיזון האסטרטגי שלנו בין טיפוח צמיחה וניהול עלויות, תוך שמירה על מצב פיננסי בריא. כאשר אנו נכנסים לשנת 2024, אנו שואפים להרחיב ביעילות עסקאות והכנסות, תוך צמצום נוסף של שריפת המזומנים שלנו. האסטרטגיה הפיננסית ארוכת הטווח שלנו עוסקת בביסוס הפלטפורמה שלנו כסטנדרט בשוק ההובלה הבינלאומי הדיגיטלי״.