עמיטל: מערכת של ווינדוורד תוטמע ב״יוניפרייט״

עמיטל דאטה בחרה ב-Windward כספק לפתרון הנראות למטענים שיוטמע במערכות השילוח. בכך מבטיחה עמיטל דאטה גישה ישירה וקלה לתובנות ויכולות ה- Maritime AI ללקוחות יוניפרייט כמו גם דאטה ברמת דיוק הגבוהה ביותר בשוק


08:55 ,21.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

עמיטל דאטה, החברה המובילה בישראל לפתרונות תוכנה למשלחי מטענים ועמילי מכס, בחרה לשלב במערכת ״יוניפרייט״ שלה את פתרון הנראות למטענים ותובנות הבינה המלאכותית של ווינדוורד (Windward) - חברת הבינה המלאכותית הימית (Maritime AI), המובילה בעולם. 

 

כחלק מהמחויבות של עמיטל לענף הסחר הבינלאומי, להבנת דרישות השוק המשתנות ועל מנת לתמוך בצרכים העסקיים של לקוחותיה, בחרה עמיטל לשלב את מערכת (Ocean Freight Visibility (OFV של חברת Windward במערכת ה-TMS שלה, יוניפרייט. בכך מבטיחה החברה ללקוחות יוניפרייט גישה ישירה וקלה לתובנות ויכולות ה- Maritime AI  כמו גם דאטה ברמת דיוק הגבוהה ביותר בשוק.

 

מחברת ווינדוורד נמסר כי ״שילוב היכולות של Windward במערכת יוניפרייט מאפשר ללקוחות לחזות את מה שנמצא מעבר לאופק, להפחית את אי-הוודאות, להיערך בצורה מיטבית לכל שינוי, על מנת לקבל החלטות עסקיות נכונות ולמקסם את הפוטנציאל העסקי בזכות ניהול יעיל של שרשרת האספקה הימית״.