מלם תים העלתה לאוויר מערכת ERP בשווי 20 מיליון שקל

המערכת מסייעת בניהול שרשרת הפעילות של אגד ב-21 סניפי ניהול תנועה, 16 מוסכים בפריסה ארצית, מפעל לשיפוץ חלפים ומרלו״ג וכוללת מגוון מודולים אחד הפרויקטים הגדולים והמורכבים שעלו לאוויר בארץ בשנים האחרונות


14:40 ,08.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

מלם תים סיימה בהצלחה בחברת אגד ובחברות הבת תבל פרויקט העלאה לאוויר של מערכת ה- ERP S\4 HANA על גבי AWS, תוך עמידה בלוחות הזמנים. זהו פרויקט מורכב, אשר מהווה את אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שעלו לאוויר בארץ בשנים האחרונות. היקף ההתקשרות עם מלם תים כ-20 מיליון שקל.

 

המערכת מסייעת בניהול שרשרת הפעילות של אגד, ב-21 סניפי ניהול תנועה, 16 מוסכים בפריסה ארצית, מפעל לשיפוץ חלפים ומרלו״ג וכוללת את המודולים: רכש ומלאי, ניהול מחסנים, ייצור, מכירות, אחזקה, ניהול צי רכב, פיננסים, בקרה, תמחיר ורווחיות. כל זאת תוך יישום מסכים ייעודיים שפותחו ב- UI5 על ידי חברת אלטרנו (Alterno) מבית מלם תים, השמים דגש על חוויית משתמש. הפרויקט כלל מאות ממשקים והסבות.

 

נינה גיספאן, CIO באגד: ״אנו שמחים על סיומו המוצלח של הפרוייקט החשוב מאוד מבחינתנו, תוך עמידה בלוחות הזמנים, במסגרתו הועלתה לאוויר מערכת ERP SAP S/4 HANA חדשנית ומתקדמת המותאמת לצרכי הארגון. המערכת מהווה פלטפורמה לצמיחה עסקית והתייעלות תפעולית שבאה לידי ביטוי בניהול מלא של שרשרת האספקה, תוך זמינות ושקיפות מידע בזמן אמת, עם כלים לתכנון בקרה לוגיסטית ופיננסית והנגשת מידע לצורך קבלת החלטות עסקיות מיטביות ומבוססות דאטה. הצלחת הפרויקט היא פועל יוצא של עבודה קשה, מסירות ומחויבות מצד אנשים רבים שהיו מעורבים בו. מלם תים, אשר נבחרה כחברה המיישמת, ניהלה והובילה יישום איכותי, תוך שהיא מעמידה לרשותנו צוות מקצועי ומנוסה ביותר. אין ספק שהשותפות ביננו הוכיחה את עצמה ואני מרוצה מאד מהתוצאה״.

 

עינת זרמי, סמנכ״לית יישומים במלם תים: ״חברת מלם תים גאה להיות שותפה של אגד בעליה לאוויר המוצלחת של הפרויקט הטכנולוגי המורכב ורחב ההיקף, אותו ניהלה אגד מצידה במקצועיות רבה. ביישום שולבו טכנולוגיות ממשק משתמש חדשניות, הכוללות גישה ממכשירים ניידים וכן אפשרות לקבלת מידע וביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת. אנו בטוחים שהפרויקט יצעיד את אגד קדימה מבחינה טכנולוגית, תוך ייעול תהליכי העבודה, שיפור יכולת הניהול, תחזיות ומלאים וכן שדרוג יכולות הבקרה של הארגון״.