מיקרוסופט השיקה מוצר לניהול שרשרת אספקה

חברת הטכנולוגיה הודיעה כי היא פיתחה מוצר חדש הנקרא Microsoft Supply Chain Center, שנועד לעזור ללקוחות לחבר נתונים בין ERPs שונים ופתרונות ניהול שרשרת אספקה ​​של צד שלישי. המוצר החדש נמצא כעת בתקופת הרצה


13:02 ,20.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

מיקרוסופט מחפשת להתחרות בתחום הטכנולוגי של שרשרת האספקה ​​עם מספר כלים חדשים שנועדו לשלב מערכות שונות של שרשרת האספקה.

 

חברת הטכנולוגיה הודיעה ביום שני כי היא פיתחה מוצר חדש, הנקרא Microsoft Supply Chain Center, שנועד לעזור ללקוחות לחבר נתונים בין ERPs שונים ופתרונות ניהול שרשרת אספקה ​​של צד שלישי; דרך חדשה לארוז את מוצריה, הנקראת Microsoft Supply Chain Platform, המאפשרת לחברה לשווק ללקוחות פתרונות שונים הקשורים לשרשרת האספקה.

 

חברת מוצרי הצריכה Kraft Heinz North America, יצרנית המשאיות Daimler Truck North America וחברת הכושר iFit כבר משתמשות בטכנולוגיה כחלק מתקופת ההרצה על פי הודעת החברה.

 

שלוש החברות, שסייעו בניסוי הטכנולוגיה החדשה כלקוחות פיילוט, השתמשו בפתרונות החדשים של מיקרוסופט כדי לפתור בעיות ברורות בניהול שרשרת האספקה. קראפט היינץ השתמשה במוצר החדש ​​כדי להגביר את הזריזות שלו; iFit השתמשה בו כדי לייעל את עלויות ההובלה; ודיימלר השתמשה בו לניהול חלקי משאיות וספקים.

 

״הפלטפורמה מעניקה לצוות שלנו את היכולת להיות זריז יותר - להעריך סיכונים והזדמנויות מהר יותר מאי פעם״, אמר מיץ׳ ארנדס, סגן נשיא בכיר וראש התפעול ב-Kraft Heinz צפון אמריקה, בהצהרה לפוסט בבלוג החברה. ״זה מספק את הנראות מקצה לקצה שאנחנו צריכים כדי לשמור את המוצרים שלנו בבית הלקוחות שלנו ברחבי צפון אמריקה, ואין דבר חשוב יותר״.

 

חברות אחרות יכולות להירשם להתנסות בטכנולוגיה כחלק מתקופת פיילוט רשמית שמתחילה השבוע. חלק מלקוחות מיקרוסופט יקבלו גישה אוטומטית לפיילוט כחלק מההסכמים הקיימים שלהם עם מיקרוסופט.

 

מיקרוסופט כבר מציעה מוצרים שונים שיכולים לעזור בניהול שרשרת האספקה. לחברה יש מוצרים כמו Dynamics 365, ERP, ו-Azure, פלטפורמת מחשוב בענן. חברת הטכנולוגיה גם רוקמת שותפויות אחרות, כמו מערכת שילוב נתונים לניהול הזמנות עם FedEx, כדי להמשיך ולפתח את טכנולוגיית שרשרת האספקה ​​שלה.

 

המערכת החדשה שואפת לשמש כחיבור הן למוצרי מיקרוסופט פנימיים והן למוצרי מיקרוסופט חיצוניים. בהודעה לעיתונות, מיקרוסופט הדגישה ש״מרכז שרשרת האספקה״ ​​יוכל להתחבר ל-ERPs אחרים, כמו SAP ו-Oracle.