יוניקרגו משיקה מיתוג חדש

המיתוג החדש משקף את המחויבות של יוניקרגו לחדשנות, יעילות והנגשה ידידותית ודיגיטלית של תהליכי השילוח הבינלאומי, ניהול אחסנה והפצה וניהול שרשרת האספקה. עמית חן, מנכ״ל יוניקרגו: ההתמקדות של יוניקרגו תמיד הייתה במתן ערך ללקוחות


09:35 ,09.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת יוניקרגו משיקה מיתוג חדש הכולל אתר אינטרנט המכיל מאגרי ידע, כלים שימושיים ומערכת דיגיטלית ייחודית לשימוש לקוחותיה בארץ ובעולם. המיתוג החדש משקף את המחויבות של יוניקרגו לחדשנות, יעילות והנגשה ידידותית ודיגיטלית של תהליכי השילוח הבינלאומי, ניהול אחסנה והפצה וניהול שרשרת האספקה.

 

עמית חן, מנכ״ל יוניקרגו, מוסיף: ״ההתמקדות של יוניקרגו תמיד הייתה במתן ערך ללקוחות, והפלטפורמה המחודשת שלנו מאפשרת לנו לעשות זאת בצורה יעילה וידידותית למשתמש. אנו מזמינים את כולם לבקר באתר האינטרנט שלנו, לחקור את התכונות החדשות, לחוות את הנוחות והיעילות שהוא מציע, ולעשות שימוש במאגרי הידע. נשמח לתגובתכם וכמובן זמינים לכל שאלה/בקשה״.

 

חברת יוניקרגו מתמחה בשילוח בינ״ל בקווי המזרח לארה״ב ואירופה ומנהלת כ-15 מרכזים לוגיסטיים בעולם. בנוסף, ליוניקרגו יש התמחות ייחודית גם בעבודה מול פלטפורמות איקומרס  כגון אמזון, וולמארט, טרגט ועוד, והיא מלווה עסקים וחברות רבות במעבר למכירה בזירות מסחר דיגיטליות בדגש על ניהול שרשרת האספקה - שילוח, אחסנה והפצה, שמתלווה לכך.