חברת TOYOTA נכנסה לתחום האוטומציה הלוגיסטית בישראל

החברה מציעה באמצעות יוניון רכב תעשייתי שמייצגת אותה בישראל גם פתרונות אוטומציה מתקדמים עבור מחסנים, מרכזי מיון, מרכזי הפצה, ומפעלים. ירון גורטלר, מנכ״ל יוניון רכב תעשייתי: ״כל מי שמחפש פתרון אוטומציה המתאים לצרכיו, כמעט בכל תקציב, יוכל לקבל אותו אצלנו״


09:28 ,06.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת טויוטה, יצרנית המלגזות וכלי השינוע מהמובילות בעולם, מרחיבה את פעילותה בישראל ומציעה כעת גם פתרונות אוטומציה מתקדמים עבור מחסנים, מרכזי מיון, מרכזי הפצה, ומפעלים. 

 

יוניון רכב תעשייתי, המשווקת הרשמית של מלגזות וכלי השינוע של TOYOTA בישראל, תספק ללקוחות מגוון רחב של פתרונות אוטומציה וטכנולוגיות חדשניות שיאפשרו להם לייעל את תהליכי השינוע בתהליכי הייצור ושרשרת האספקה, להגביר את התפוקות, להבטיח איכות ובטיחות במספר רב של ממדים, יחד עם התייעלות וחסכון בעלויות התפעוליות. 

 

״המחסור בקרקעות, המחייב בניית מחסנים לגובה רב לצורך ניצול מקסימלי של השטח, כמו גם הקושי בגיוס מפעילי מלגזות וכלי שינוע מקצועיים ובעיקר הגידול המשמעותי במסחר האלקטרוני שמחייב את הגדלת שטחי האחסון ולשפר את ניהול המלאי וההפצה כדי להתמודד עם דרישת הלקוחות לאספקה מהירה ומדויקת של המוצרים - כל אלה הגדילו את הצורך בהכנסת אוטומציה למחסנים – החל ממחסן קטן שצריך כלי שינוע אוטונומי בודד ועד מרכז לוגיסטי או מרכז הפצה ענק שדורש מערך שלם של פתרונות לוגיסטיים״, אמר ירון גורטלר, מנכ״ל יוניון רכב תעשייתי, שהינה הנציגה הרשמית של TOYOTA בישראל. 

 

נציין כי TOYOTA ביצעה בשנים האחרונות מספר צעדים משמעותיים בתחום האוטומציה לרבות פיתוח סדרת כלי שינוע אוטונומיים הקרויה Auto-Pilot, הפועלת בטכנולוגיות AGV -Automated Guided Vehicles ובטכנולוגיות AMR – Autonomous Mobile Robot. הכלים, מבוססים על כלי השינוע המוכרים של TOYOTA שהוטמעה בהם מערכת לניהוג אוטונומי והם כוללים בין השאר רובוט משנע משטחים, עגלות משטחים לשינוע אופקי, מלגזונים עם תורן הרמה לשינוע משולב, המתאימים למגוון רחב של משטחים, מלקטות משטחים לשינוע אופקי, ומלגזות היגש אוטונומיות לנשיאה של משטחים עד לגובה רב, כשאלה יכולות לשלב את פעולתן עם Radio Shuttle באופן אוטונומי לחלוטין. 

 

בנוסף לכך, TOYOTA רכשה בשנים האחרונות חברות מובילות בתחום האוטומציה למתן מענה לוגיסטי מושלם ובינהן : Vanderlande ההולנדית, Bastian Solutions האמריקאית ו- Viastore הגרמנית.

בנוסף נציין גם את ה- 3D Pallet Shuttle״ - דור חדש של שאטל 4 כיוונים של חברת MEGVII, אותו משווקת יוניון בישראל, הנועד לשינוע אוטומטי של משטחים הן בטמפרטורות רגילות והן בקירור עמוק.

 

״בעבור הקהל הישראלי, התוצאה היא שכל מי שמחפש פתרון אוטומציה המתאים לצרכיו, כמעט בכל תקציב, יוכל לקבל אותו אצלנו, ביוניון רכב תעשייתי, באמצעות הכלים של TOYOTA, החברות שבקבוצת TOYOTA, וחברות אוטומציה נוספות שאנו מייצגים בישראל״. 

 

מנכ״ל יוניון רכב תעשייתי ציין כי הפעילות של TOYOTA בישראל בתחום האוטומציה מגובה במערך שירות גדול בתחום השינוע הלוגיסטי, הפעיל מסביב לשעון באמצעות מוקד שירות חכם, ובאמצעות למעלה מ-40 ניידות שירות, שמספקות שירות לעשרות אלפי לקוחות. 

 

גורטלר מסכם: ״אנו מאמינים שסל פתרונות האוטומציה הרחב של TOYOTA המגובה במערך השירות האיכותי והצומח שלנו יסייעו לחברות ישראליות רבות לשפר את יעילותן, ולהתחרות בהצלחה בשוק המקומי והגלובלי״.