חברת SAP: יום עיון חדשני בנושא קיימות ובטיחות בסביבת העבודה

במהלך היום ייחשפו המשתתפים למגוון הפתרונות השונים שמציעה SAP בתחום הקיימות, בטיחות, בריאות ואיכות בסביבה העבודה. יום העיון מיועד למנהלי בטיחות בעבודה, ממוני בטיחות ומנהלי איכות הסביבה בעבודה


13:45 ,29.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בסביבת העבודה המודרנית יותר ויותר עסקים וארגונים פועלים ליזום סביבת עבודה בטוחה יותר, תוך שמירה על בריאות העובדים, בטיחות העבודה ואיכות תקינות המוצר. על רקע זה תקיים חברת SAP יום עיון מרתק בהשתתפות מומחים עולמיים מובילים בתחומם.

 

יום העיון ייערך ב-4 בפברואר, בין השעות 09:00-14:00 והוא מיועד למנהלי בטיחות בעבודה, ממוני בטיחות ומנהלי איכות הסביבה בעבודה. במהלך היום ייחשפו המשתתפים למגוון הפתרונות השונים שמציעה SAP בתחום הקיימות, בטיחות, בריאות ואיכות בסביבה העבודה.

 

נציין כי יום העיון יתמקד בין השאר בזיהוי, ניתוח וצמצום הסיכונים הסביבתיים, הבריאותיים והבטיחותיים; בניהול סיכונים בטיפול בכימיקלים ושמירה על היגיינה תעשייתית; ניהול יעיל יותר של רצפת הייצור הבטוחה; צמצום ההשפעה של גורמים סביבתיים בכדי ליצור סביבה תפעולית בטוחה; שמירה על תקינות המוצר ועמידה בתקנים בכל הקשור באריזה, הובלה, ואחסנת חומ״ס; שמירה וחיזוק המותג תוך צמצום עלות התקינה

 

אלדר צ׳יפרוט, מנהל תחום פתרונות שרשרת אספקה בחברת SAP בישראל, שיפתח את יום העיון ויעניק סקירה בנושא שרשרת האספקה הבטוחה, הוסיף ואמר ״העולם בימינו שם דגש גדול על קיימות והדבר משנה מגמות בשווקים. המשקיעים בוחרים לשלב יוזמות סביבתיות, חברתיות וממשל בהחלטות ההשקעה של חברותיהם וגם הצרכנים עוברים יותר ויותר למוצרים ושירותים ברי-קיימא. מבחינה סטטיסטית, 42% מהצרכנים מתרחקים ממותגים שלא משקיעים בתחומים אלו, ואחד מכל 5 צרכנים לעולם לא יקנה שוב מוצר שאינו בר-קיימא״.

 

אלדר צ׳יפרוט הוסיף ״גם העובדים מעדיפים לבחור קריירה אצל מעסיקים אחראיים ושביעות הרצון שלהם תלויה גם מפעולות המעסיקים שלהם בהשפעה על איכות הסביבה. כל אלה מדגישים את החשיבות של מיקוד ביוזמות סביבתיות, בריאות ובטיחות, כמו גם מוצרים ברי-קיימא יותר מבחינת תאימות המוצר״.

 

הכניסה ליום העיון אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית באישור חברת SAP. המפגש יכלול ארוחת בוקר וצהריים. לפרטים והרשמה ליום העיון של SAP לחצו כאן.