דואר ישראל: מנהל מערך הסייבר זכה במגן הוקרה למנהל תשתיות IT מצטיין

אמיר שי משמש כמנהל מערך הסייבר בחברת דואר ישראל מזה כשנתיים. במסגרת תפקידו הוא מוביל את כל מערך אבטחת המידע והסייבר של החברה. זכה במגן ההוקרה למנהל תשתיות IT מצטיין מטעם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל


11:03 ,05.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אמיר שי, מנהל מערך הסייבר בחברת דואר ישראל, זכה במגן ההוקרה למנהל תשתיות IT מצטיין מטעם הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל. המגן יוענק במסגרת ועידה שנתית ישראל לטכנולוגיות המידע שתתקיים בתחילת חודש נובמבר מטעם הלשכה. מנימוקי ועדת השיפוט לבחירה בשי: ״אמיר הוא דוגמה ומופת לשילוב נדיר בין מנהל תשתיות מוצלח ומנהל אבטחת מידע קפדן , המצליח לאזן באומנות בין צרכים עסקיים וכורח הגנתי. אמיר ביצע קפיצת מדרגה משמעותית בייצוב המערכות ושילוב תשתיות הענן כחלק אינטגרלי ממערכות הדואר. אמיר מוביל כיום מספר פרוייקטי דגל מורכבים ומאתגרים – החל מהקמת Data Center ראשי חדש ומודרני לחברה, מעבר לפתרון DR as a Service, הטמעה של מערכת שו״ב חדשה, החלפת מערכת הגיבויים בחברה ועוד. התרשמנו מאד מהחשיבה והחזון הטכנולוגי של אמיר לצד יכולותיו הביצועיות ונועם הליכותיו״.

 

אמיר שי משמש כמנהל מערך הסייבר בחברת דואר ישראל מזה כשנתיים. במסגרת תפקידו הוא מוביל את כל מערך אבטחת המידע והסייבר של החברה תחת עדית חן, סמנכ״ל החטיבה, לרבות מיסוד ותפעול מערך האבטחה, הובלת תוכנית ההמשכיות העסקית של החברה, תיכנון והובלת מערך ה-DRP, הקמת ומיסוד הפלטפורמה להתמודדות עם הגנת הסייבר לרבות ארכיטקטורה ותשתיות, בניית מתודולוגיה וצוות תגובה והובלת ארכיטקטורת התממשקות מאובטחת בין הענן לארגון. בשנה האחרונה הוא מוביל את העברת חדר המחשב הארצי מירושלים לקריה הדוארית במודיעין.

 

אמיר שי, תושב כרכור, הוא מהנדס אלקטרוניקה בוגר הטכניון בהכשרתו וסא״ל במילואים, בעל ניסיון רב בתחום הסייבר. שי שירת 27 שנים בצה״ל, רובן באגף המודיעין במגוון תפקידים טכנולוגיים ומבצעיים. בתפקידיו האחרונים שימש כמפקד יחידה טכנולוגית מודיעינית וכן כראש מטה התקשוב של אמ״ן.

 

עדית חן, סמנכ״ל מערכות מידע בדואר ישראל בירכה על בחירתו של שי ואמרה כי היא גאה על הבחירה בו כמצטיין. ״זוהי תעודה לחברת דואר ישראל על הקפיצה האדירה שביצעה בתחום מערכות המידע והטכנולוגיות המורכבות. הזכייה הינה ביטוי הולם להישגיו של אמיר בדואר ישראל בתקופה קצרה״.