ארז אגמוני ממארסק מצטרף לוועד המייעץ של Wisor.Ai

אגמוני מנהל כיום את מרכז החדשנות של MAERSK והינו בעל ניסיון של קרוב לשלושה עשורים בתעשיית השילוח והלוגיסטיקה העולמית. ארז אגמוני: ״גאה להצטרף לצוות המייעץ לווייזור התורמת לפיתוח ענף השילוח ומביאה פתרונות פורצי דרך״


09:53 ,02.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

ד״ר ארז אגמוני מחברת MAERSK מצטרף לוועד המייעץ של חברת הסטארטאפ Wisor.AI. אגמוני מנהל כיום את מרכז החדשנות של מארסק, והינו בעל ניסיון של קרוב לשלושה עשורים בתעשיית השילוח והלוגיסטיקה העולמית.

 

חברת הפינטק הישראלית פיתחה פלטפורמה המבוססת על בינה מלאכותית ומאפשרת תכנון, תמחור, והזמנה של מטעני שילוח בינלאומי, וגם יכולה לקרוא מיילים ולתת להם מענה בלחיצת כפתור. משלחים המשתמשים בפלפורמה מצליחים להכפיל את תפוקות העבודה שלהם ולקצץ משמעותית בעלויות הלוגיסטיות של החברה. 

 

רז רונן, מנכ״ל ומייסד משותף: ״הצטרפותו של ארז לצוות המייעץ שלנו הוא שלב נוסף בהתפתחותה של וויזור לחברה המשנה את עולם השילוח באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בכדי לשפר נראות, יעילות ורווחיות בשרשרת האספקה ובעצם מעצימה צוותים קיימים למקסם את היכולות שלהם עם פתרונות הוליסטיים מבוססי AI״. 

 

מרכז החדשנות של מארסק משתמש בגישה מובנית שנועדה לשפר את העסק ואת חוויית הלקוח. תחומי המיקוד כוללים: שקיפות ועקיבות בשרשרת האספקה מקצה לקצה; פתרונות ומודלים התומכים בחוסן שרשרת האספקה; נתונים וניתוחים חזויים כדי לייעל את שרשראות ההפצה והאספקה; פתרונות ניטרליים לאקלים/קיימות; הצעות הגשמה מורחבות; וחינוך והכשרה - הכל בהובלתו של אגמוני, ראש החדשנות העולמית של מארסק ללוגיסטיקה ושירותים. 

 

אגמוני יתמוך במייסדים וצוות החברה בכל הנוגע לפיתוח המוצרים והתאמתם המדויקת לצרכי התעשייה, התומכים בחוסן שרשרת האספקה והאצת שילוב טכנולוגיות חדשות בתהליכים העסקיים ותפעוליים של חברות שילוח. 

 

״בעולם שבו ה-AI הופך מנישה לסטנדרט, אני גאה להצטרף לצוות המייעץ לווייזור התורמת לפיתוח ענף השילוח ומביאה פתרונות פורצי דרך״. אמר אגמוני. ״אני שמח לתרום מהידע והניסיון שצברתי וללוות את הצוות המבריק שמוביל את החברה״. 

 

נזכיר כי רז רונן, מנכ״ל ומייסד משותף של חברת הסטארט-אפ Wisor.Ai ישתתף בוועידת PORT2PORT  2024 במסגרת הפאנל ״הטכנולוגיה פורצת דרכים חסומות״. הוועידה תתקיים ב-12 בספטמבר בביתן אקספו בגני התערוכה בתל אביב. להרשמה לאירוע השנתי לחצו כאן