סיסטם מעבדות: פתרון חדשני לניהול תיקי מוצר ביבוא

סיסטם מעבדות מציגה תוכנה חדשנית לניהול תיקי מוצר ובדיקת עמידה בדרישות התקינה, המסייעת ליבואנים להיערך לשינויים שמביאה רפורמת "מה שטוב לאירופה, טוב לישראל"


10:05 ,12.01.2025 מאת: מערכת פורט2פורט

עם כניסתה לתוקף של רפורמת "מה שטוב לאירופה, טוב לישראל" ב-1 בינואר 2025, חלים שינויים מהותיים על תהליכי היבוא לישראל. מטרת הרפורמה היא להתאים את התקינה הישראלית לדרישות האירופיות ולהקל על תהליכי יבוא, אך היא מטילה חובות משמעותיות על יבואנים.

 

בין הדרישות המרכזיות של הרפורמה ניתן למנות ניהול תיקי מוצר מפורטים לכל פריט מיובא, מעקב שוטף אחר מוצרים מפרים במאגרי מידע אירופיים, ווידוא עמידה בדרישות התקינה המקומיות והבינלאומיות. כמו כן, יבואנים יידרשו לעמוד בביקורות ובקרות מוגברות שמבצעים גופי האכיפה של המכס ומשרד הכלכלה, דבר המחייב היערכות תשתיתית ותפעולית קפדנית.

 

על רקע זה, סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ מציעה פתרונות המסייעים ליבואנים להתמודד עם האתגרים שמציבה הרפורמה. המעבדה פיתחה תוכנה ייעודית לניהול תיקי מוצר, המאפשרת ליבואנים לארגן את המידע הנדרש בצורה מסודרת וללא צורך בידע מוקדם. התוכנה מאפשרת לאחסן, לנהל ולעדכן את כל פרטי המידע והקבצים הנוגעים לתיקי המוצרים בצורה פשוטה, יעילה ונגישה.

 

בנוסף, סיסטם מעבדות מציעה שירותי בדיקה לדוחות בדיקה ממעבדות אירופיים ובינלאומיים כדי לוודא שהמוצרים עומדים בדרישות משרד הכלכלה. שירותים אלו כוללים בדיקה של דוחות CB, דוחות בדיקה אירופיים ובינלאומיים אחרים, במטרה לוודא התאמה מלאה לדרישות התקן והוראות הממונה על התקינה במשרד הכלכלה.

 

לדברי אילן בר, סמנכ"ל מעבדות היבוא של סיסטם מעבדות: ״הצלחת היבואנים היא הצלחתנו. כשהיבואנים מצליחים, גם אנחנו מצליחים. לכן, אנו מציעים פתרונות נוחים, זולים ומותאמים במיוחד ליבואנים. התוכנה לניהול תיקי מוצר, שפותחה במיוחד עבורם, היא דוגמה מצוינת לגישה זו״.

 

לדברי אילן בר, הפתרונות הללו מאפשרים ליבואנים לעמוד בדרישות הרגולציה החדשה בצורה מקצועית, לצמצם סיכונים ולהבטיח עמידה בדרישות התקינה הישראלית והבינלאומית.