מארסק פתחה בארה״ב מרכז חדשנות לשרשרת אספקה

מרכז החדשנות הממוקם בניו ג׳רזי יסייע בהקמת ״גישה מובנית לפיתוח צינור של רעיונות חדשניים חדשים ושיטה להאיץ אותם״


12:34 ,28.05.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת א.פ. מולר-מארסק פתחה בארה״ב מרכז חדש המתמקד בטכנולוגיות מתפתחות כדי להאיץ את החדשנות והחוסן של שרשרת האספקה. כך הודיעה חברת הספנות בהודעה לעיתונות.

 

מרכז החדשנות של Maersk, הממוקם בג׳רזי סיטי, ניו ג׳רזי, יסייע בהקמת ״גישה מובנית לפיתוח צינור של רעיונות חדשניים חדשים ושיטה להאיץ אותם״. המרכז מיועד לבחון ולהרחיב כלים עבור לקוחות המשפרים תהליכים תפעוליים.

 

מרכז החדשנות של מארסק משתמש בגישה מובנית שנועדה לשפר את העסק ואת חוויית הלקוח. תחומי המיקוד כוללים: שקיפות ועקיבות בשרשרת האספקה מקצה לקצה; פתרונות ומודלים התומכים בחוסן שרשרת האספקה; נתונים וניתוחים חזויים כדי לייעל את שרשראות ההפצה והאספקה; פתרונות ניטרליים לאקלים/קיימות; הצעות הגשמה מורחבות; וחינוך והכשרה.

 

בעוד שהמתקן נפתח רשמית ב-15 במאי הוא כבר השיג הצלחות רבות, כולל השותפות עם המרכז לתחבורה ולוגיסטיקה של המכון הטכנולוגי של מסצ׳וסטס (MIT) לביצוע מחקר ברמת דוקטורט ופוסט-דוקטורט על אתגרי שרשרת האספקה; תוכנה וטכנולוגיית סריקה חדשה מבית Fetch למימוש מחסן; ציוד וטכנולוגיה חדשים מבית Boston Dynamics לפריקת קרטונים מקרוואנים בדלתות המחסן; דיוק משופר של ניהול מלאי מחסנים באמצעות מזל״טים של Verity; בדיקת תהליכי אוטומציה של מחסנים הממיינים, אוספים ומניחים סחורה בפעולות מהרצפה עד התקרה, באמצעות טכנולוגיית BionicHive; בדיקת טכנולוגיה ורעיונות חדשים בחממה הטכנולוגית בנמל אשדוד; ורכישת 460 משאיות מסוג Class 8 לפתרונות ברי קיימא בצפון אמריקה כמאמץ מוקדם של טכנולוגיית סוללות ותוכנת אופטימיזציה של מסלולים.

 

ארז אגמוני, ראש החדשנות העולמית של מארסק ללוגיסטיקה ושירותים: ״אנחנו רוצים לבנות אקו-סיסטם חדשני של שרשרת אספקה ללקוחות תוך שימוש במיטב האנליטיקה, הטכנולוגיה, המחקר, ההנדסה והשותפויות״.