חברת Kuehne+Nagel: ממירה מטוסי נוסעים למטוסי מטען

המרת P2F היא אתגר הנדסי שדורש מספר שינויים מבניים מורכבים של המטוס, כגון התקנת דלת המטען הראשית של הסיפון, הסרת כל מתקני הנוסעים ועוד. החברה מעריכה כי קיים צורך בהסבת כ-1,500 מטוסי נוסעים


11:48 ,02.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Kuehne + Nagel פיתחה פיתרון לוגיסטי משולב מקצה לקצה לתמיכה במטוסי נוסעים בהמרות למטוסי מטען (מה שנקרא P2F). לאור דרישות שוק המטען המשתנות וכמות משמעותית של ציוד נוסעים שאינו בשימוש עקב מגיפת הקורונה חברת Kuehne + Nagel החליטה ליישם את שירות KN InteriorChain המוכח שלה לטובת המרות P2F.

 

מהחברה נמסר כי גידול המטען האווירי, במיוחד למסחר אלקטרוני, מרמז על הצורך בהסבה של יותר מ-1,500 מטוסים מנוסעים למטען. המרת P2F היא אתגר הנדסי שדורש מספר שינויים מבניים מורכבים של המטוס, כגון התקנת דלת המטען הראשית של הסיפון, הסרת כל מתקני הנוסעים, התקנת רשת רצפה ופאנלים רצפתיים להעלאת משקלים ושינויים רבים אחרים. כמות עצומה של פריטים מבניים המשמשים במהלך ההמרה דורשת ניהול חומרים מדויק ואמין.

 

שירות KN InteriorChain הוא תוצאה של שיתוף הפעולה ההדוק של Kuehne + Nagel עם ספקים ולקוחות ומומחיות מטען אווירית וחלל מעמיקה. הפיתרון מבוסס על רשת התעופה והחלל העולמית של Kuehne + Nagel 24/7, ומבטיחה קישוריות ונראות עד לרמת החלקים והמספרים הסידוריים ברחבי העולם ממוצא ועד למסירה למהנדס.

 

אריק גוטהרט, סגן נשיא בכיר, ראש תחום תעופה וחלל עולמי בקוהנה + נגל, אמר: ״מאז פרוץ המגיפה הוכיחה קוהנה + נגל את זריזותה להסתגל במהירות לדרישות השוק המשתנות. עם תכנית המרת מטוסי ה-P2F החדשה, אנו מציעים כעת פתרון מהיר לניהול המרות של מטוסי נוסעים בדימוס לכלי הובלה ארוך טווח, כך שלקוחותינו יוכלו להגדיל את פעילותם, להפחית עלויות ולהגדיל את יכולת המטען״.